Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den sugetrimma m30`n, er den komplett?

Kan den settes rett neddi min e34 535?

Det sprutet som er på den, må man bruke det, eller kan man bruke orginalsprutet som sitter i bilen min fra før, evt hvor mye jobb er detå montere det sprutet?

Skrevet

Kan fint bruke det som sitter orginalt i bilen din, tror nok det blir best og fungerende 100%.. da monterer jeg sprutet og triggerskiva foran på motoren som orginalt... kan nok montere om du lurte på det ja... er ikke mest jobb men.. ring meg tlf 47869727.

• 2 weeks later...
Skrevet

Men dette er egentlig en motor fra e28?

Har en e34 535 som er litt lat. Hadde jo vært kult å prøvd en annen motor.

Vet du åssen tilstand den er i? kmstand, slitasje, etc.. Den har blitt kjørt med turbo på før den ble sugetrimmet?

Du snakket om sprut og triggerskive, dette kan jeg ved evt kjøp bare flytte over fra den motoren jeg har i dag, eller?

• 2 weeks later...
Skrevet

IKKE KJØP NOE FRA HAN HER!!!!!!(Ole Kristian Noer Ingjer, 2040 Kløfta ) han er en svindler ,kjøpte noen dobble solex 48mm fra han for noen måneder sider, forskuddsbetalte 2700kr og eg har enda ikke fått noen forgassere. Tar ikke telefonen eller noe!!!!

Skal vertfall ha forgasserane mine uansett ,så det blir en tur te kløfta i sommer ja!!!!

Skrevet

han bor nok ikke på kløfta lengre gitt.. og ja han er kjent for å ikke sende varene han får penger for..

kjenner han egentlig veldig godt.. han er egentlgi en kul fyr.. helt til det kommer til penger..

Skrevet

peiling på kor han holder til noda? muligt du kunna prata med han? er surt å bli lurt på den måten,prøver å være ærlig og gjør en skikkeli handel så kommer folk og ødelegger alt.. driv å lure på å melde det til politiet men det blir vel henlagt med en gang, kjenner til systemet der,men eg får vel nyeadressen til han hvis eg melder det.

Er en kompisgjeng som skal nedover så da tar vi heller en besøkstur til han.

skulle ha gasserane på en bilcross bil, så no ble bilcross sesongen med ødelagt.

• 2 months later...
Skrevet

Helvete skal faen me knekke nakken på han når e får tak i han.

Unnskyldte seg og sa han hadde vert på ferie,var derfor han ikke kunne ta telefonen eller noe, så sa han att han skulle sende forgasserane og hvis ikke e fikk forgasserane før det var gått 14 dager så skulle e få pengene tilbake.

Og gjett ken som ikke fikk noen forgassere da, er andre gang han har sendt feil. Sendte vist til feil adresse no me. Må vere 3 grads downsyndrom i han her siden han ikke greier å sende en pakke engang.

Så no sa han att e skulle få pengene tebake ingen problem. Han hadde overført via nettbank og alt så no skulle e få penger. Men null penger her, og mange uker har gått. Og han nekter forsatt å ta telefonen.

Muli att alt dette var bare for å blidgjøre meg ei stund, for vi skulle til å reise ned å hilse på han. Men så sa han att e skulle få forgassera og alt.

Jaja vi skal faen me vise han ka vi gjør med svindlera når vi kommer nedover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...