Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er normal pris for en Bmw E36 328i Coupe 1995 model, som er 100% Strøken, det meste av utstyr og er pen og se på! vis man sier bilen har godt rundt 180.000 ville du da gitt 175.000 kr?

Hvor mye vil den synke på 2 år i pris?

Skrevet

Har det kokt helt over for deg nå?:) 175 000 for en 328i 95-mod?

Trekk av 80 000 så snakker vi!

Vil tippe normalen ligger på ca 100 - 110 000kr.

hvis det er en 95-modell så synker den ikke mye på to år, da skal den allerede vær sunket ned og stagnert der. På en overkommelig pris!:)

Skrevet

Stor forskjell på pris på 328. Coupe'en ligger MYE høyere i pris en sedan her, og pris varierer fra 100-150 for en coupe. Noen ekstremt strøkne med lav km-stand koster kanskje enda litt mer. Den du linker til her er jo ommbygget for ganske mye penger, så må regne med ganske mange tusen kroner på akkurat det.

Skrevet

Ok :D Jeg tenker egentlig mest på hva jeg vil få igjen for den bilen om ca. 2år jeg?

I tillegg har jeg bestemt meg for Seidl Wide Body kit, dette ligger på 40.000 kr hos GS Bildeler. Lakkering kommer i tillegg + evnt. montering da er jeg redd det for havner på 60- 70.000. Så vis jeg da hadde importert en til 110.000 går det vell ganske opp i opp, eller er jeg helt på villspor nå?

Skrevet

Pen bil da :) Du har gode poeng mtp på kostnadsberegningene dine, men for all del: etter at bavaria kjøpte opp GS er de blitt svindyre...Kan se litt andre plasser også wink:

Bilen var jo for øvrig kjempepen den, men du kan sikkert få tilsvarende strøkne eksempler til bedre pris - om du uten seidl kit kanskje, men et fullverdig m3-kit har jo eksempelvis aldri vært feil!

Skrevet
Den du linker til her er jo ommbygget for ganske mye penger, så må regne med ganske mange tusen kroner på akkurat det.

Tvert i mot så vil nok de fleste kreve TREKK i prisen for voldtekten den er utsatt for. En strøken original vil være mer lettsolgt og ligge høyere i verdi.

Skrevet
Den du linker til her er jo ommbygget for ganske mye penger, så må regne med ganske mange tusen kroner på akkurat det.

Tvert i mot så vil nok de fleste kreve TREKK i prisen for voldtekten den er utsatt for. En strøken original vil være mer lettsolgt og ligge høyere i verdi.

Uheldigvis, så vet både du og jeg at det blir født en idiot hver dag. Så, det vil alltids være noen som syntes denne er råkul, og som ikke vil style selv, og heller vil kjøpe noe servert på SØLVFAT til en meget dyr penge..

Skrevet

Ikke nok med at det blir født en idiot hver dag. Den dummeste idiot er ennå ikke født! Hehe

Skrevet

Uheldigvis, så vet både du og jeg at det blir født en idiot hver dag. Så, det vil alltids være noen som syntes denne er råkul, og som ikke vil style selv, og heller vil kjøpe noe servert på SØLVFAT til en meget dyr penge..

Synes den var tøff jeg, langt penere en mer en 95% av de andre kjedelige E36`ene som triller i gaten ihvertfall. Og jeg er ikke akkurat ungdom lengre. Hva er det som feiler folk da. Hvorfor skal alt være så A4. En gammel Audi er ett godt tips for slike, eller kanskje en sur E190. Da kan dere gli sammen med godkarene på orginale 5,5x15"hjul.

Dårlige bilder, men så jo ganske gjennomført ut egentlig. Når det gjelder pris så får man jo aldri fult igjen for det man legger ut i ekstrautstyr på bil. Synes derfor denne var priset høyt. Temmelig lav km.stand for en 95mod og mulig (bil)entusiast eid. Blir litt skjønn og hva markedet er villig til å betale. Stikk å se på den, og legg inn ett bud for hva du synes den er verd. Skader ikke å prøve, take it or leave it 8)

Skrevet

Mulig han som kjøpte den av han skal selge, Jeg snakket med han på telefon, og han har tenkt seg 190.000 for bilen :shock:

Jeg sa jeg kunne gi han 170.000 men det var veldig uinteresant..

Blir altfor dyrt for min del...

Skrevet

190 000,- for den gamle bilen med gammel teknologi blir litt drøyt.

Det likner jo nesten mer på E30 M3-tendeser i pris. Prisen på DEM kan vel mer forklares, men ikke sååå mye på denne.

Steget ifra en "fake" E46 (les: widebodykitet E36) til en ordentlig E46 er stort. Da kan man ikke ta seg betalt for i dyre dommer bare fordi man har dødda på et widebodykit.. Det er og blir en E36 fortsatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...