Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den du linker til her er jo ommbygget for ganske mye penger, så må regne med ganske mange tusen kroner på akkurat det.

Tvert i mot så vil nok de fleste kreve TREKK i prisen for voldtekten den er utsatt for. En strøken original vil være mer lettsolgt og ligge høyere i verdi.

Uheldigvis, så vet både du og jeg at det blir født en idiot hver dag. Så, det vil alltids være noen som syntes denne er råkul, og som ikke vil style selv, og heller vil kjøpe noe servert på SØLVFAT til en meget dyr penge..

Synes den var tøff jeg, langt penere en mer en 95% av de andre kjedelige E36`ene som triller i gaten ihvertfall. Og jeg er ikke akkurat ungdom lengre. Hva er det som feiler folk da. Hvorfor skal alt være så A4. En gammel Audi er ett godt tips for slike, eller kanskje en sur E190. Da kan dere gli sammen med godkarene på orginale 5,5x15"hjul.

Dårlige bilder, men så jo ganske gjennomført ut egentlig. Når det gjelder pris så får man jo aldri fult igjen for det man legger ut i ekstrautstyr på bil. Synes derfor denne var priset høyt. Temmelig lav km.stand for en 95mod og mulig (bil)entusiast eid. Blir litt skjønn og hva markedet er villig til å betale. Stikk å se på den, og legg inn ett bud for hva du synes den er verd. Skader ikke å prøve, take it or leave it 8)

Har du hørt om originalpolizei? 8) Jeg synes jallaplast ser helt forferdelig ut. Det inkluderer mange av de mer særiøse bimmer-tunerne av type AC, Alpina osv. Fy flate det er mye grusomt der ute.

Angående km-stand så tar det maksimalt 5 min å justere telleverket hvis man har tilgang til utstyr. Og det er det ganske mange som har etterhvert. Det lønner seg å følge servicehistorikken, kvitteringer osv for å sjekke at alt ser fint og logisk ut. Jeg for min del synes det er mistenkelig mange gamle biler som er lite kjørt. Når man i tillegg ser tegn til slitasje på interiør bør alarmklokkene ringe for de fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...