Fredrik90 Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 Hei, har et problem med mine el- vinduer fremme ( sveiv bak), jeg hører et klikk i det jeg trykker på knappen men thats it, har sjekka sikring og barnelås.. Hva kan feilen være? er litt varmt å kjøre slik nå om dagene Fredrik
Fredrik90 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 men går begge vinduene på samme motor da? litt rart at disse skulle ryke på lik i så tilfelle?
///Mysild Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 nei, de gjøre ikke det... hmmm... prøvd å bytte brytere? rart at de bare klikker... det du må gjøre er å ta av dørtrekk, og se om de kan ha sporet av, eller noe slikt...
Fredrik90 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Skrevet Mai 26, 2008 igjen, rart at di skulle spore av samtidig, kan det være dårlig kontakt inni med vinduslåsen? 93 mod.. skyller meg forresten de pengene du satset tidligere
///Mysild Skrevet Mai 26, 2008 Skrevet Mai 26, 2008 ja, du må nesten sjekek hahah , ja men min hold på sånn nar motoren klikket
Efen Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 tenkte også på at det må være releet.. men jeg er ikke helt sikker på hvor det ligger... men ta av dekselet på siden og se om du kan se det.
marararius Skrevet Mai 27, 2008 Skrevet Mai 27, 2008 Komfortreleet ligger vel under rattet eller noe, bak de dekslene?
Fredrik90 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Skrevet Mai 27, 2008 da ligger nok reléet rett ved vinduslåsen som ligger rett ved siden av rattet
ryste Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 kanskje børstene til motorn din har dårlig kontakt, jeg måtte hvertfall slipe ned mine her forleden de blir litt ujevne med åra
Bmw mann Skrevet Juni 15, 2008 Skrevet Juni 15, 2008 kanskje børstene til motorn din har dårlig kontakt, jeg måtte hvertfall slipe ned mine her forleden de blir litt ujevne med åra ihvertfall ikke det nei! da ville masse annet paa bilen og vart daarlig. maa vaere bryterene, daarlig kontakt, eventuelt sikringer eller rele. d er det vanlige. men kan jo vare annet og. sorry, engelsk tastatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå