Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har et problem med mine el- vinduer fremme ( sveiv bak), jeg hører et klikk i det jeg trykker på knappen men thats it, har sjekka sikring og barnelås.. Hva kan feilen være? er litt varmt å kjøre slik nå om dagene :lol:

Fredrik

Skrevet

nei, de gjøre ikke det... hmmm... prøvd å bytte brytere? rart at de bare klikker... det du må gjøre er å ta av dørtrekk, og se om de kan ha sporet av, eller noe slikt...

Skrevet

igjen, rart at di skulle spore av samtidig, kan det være dårlig kontakt inni med vinduslåsen? 93 mod.. skyller meg forresten de pengene du satset tidligere :lol:

Skrevet

tenkte også på at det må være releet.. men jeg er ikke helt sikker på hvor det ligger... men ta av dekselet på siden og se om du kan se det.

• 3 weeks later...
Skrevet

kanskje børstene til motorn din har dårlig kontakt, jeg måtte hvertfall slipe ned mine her forleden ;) de blir litt ujevne med åra

Skrevet
kanskje børstene til motorn din har dårlig kontakt, jeg måtte hvertfall slipe ned mine her forleden ;) de blir litt ujevne med åra

ihvertfall ikke det nei! da ville masse annet paa bilen og vart daarlig. maa vaere bryterene, daarlig kontakt, eventuelt sikringer eller rele. d er det vanlige. men kan jo vare annet og. sorry, engelsk tastatur :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...