Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Er jo ikke værre enn å dra innom med orginal felgene da hehe. Jeg har forresten 225 og 255 i vognkort.. det er på 19". Skal vell da ikke være noe problem for deg å få disse i kortet heller ? !
kenois Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Tuv er ikke noe problem. Og godkjenne bilen med 18" forså og bli stoppa igjen med 19" er ikke morro Det er en liten by jeg bor i, og BT er jo gale etter og stoppe folk med "store" hjul. Så hvorfor kjøpte du disse felgene uten å sjekke om det gikk lovlig på bilen først? Sånn med tanke på at du visste at dem var nazi på store felger, og at disse tiltrakk seg oppmerksomhet fra BT.. Derfor det sto dette på sia deres Og siden det var disse felgene jeg fant da jeg gikk inn på BMW e91.
kenois Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Er jo ikke værre enn å dra innom med orginal felgene da hehe.Jeg har forresten 225 og 255 i vognkort.. det er på 19". Skal vell da ikke være noe problem for deg å få disse i kortet heller ? ! Hei Kennet Du kjenner jo BT i denne byen da Lykke til med 20" da. haha
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Tuv er ikke noe problem. Og godkjenne bilen med 18" forså og bli stoppa igjen med 19" er ikke morro Det er en liten by jeg bor i, og BT er jo gale etter og stoppe folk med "store" hjul. Så hvorfor kjøpte du disse felgene uten å sjekke om det gikk lovlig på bilen først? Sånn med tanke på at du visste at dem var nazi på store felger, og at disse tiltrakk seg oppmerksomhet fra BT.. Derfor det sto dette på sia deres Og siden det var disse felgene jeg fant da jeg gikk inn på BMW e91. Hvis felgene dine da er TÜV-godkjente, så er det mange BT-er som godkjenner dette som dokumentasjon på at dem er lovlige på bilen din. Såååh. hvis du ikke fikk dem med, så etterspør etter disse papirene der du kjøpte dem og/eller send en forespørsel direkte til produsent!
Mr.Silver Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Er jo ikke værre enn å dra innom med orginal felgene da hehe.Jeg har forresten 225 og 255 i vognkort.. det er på 19". Skal vell da ikke være noe problem for deg å få disse i kortet heller ? ! Hei Kennet Du kjenner jo BT i denne byen da Lykke til med 20" da. haha Kjenner de nok ja Vært snille med meg så langt Litt iallefall M3n likte helge så godt at han ville skrive ved tukling automatisk mangellapp i vognkortet Hehe. Tror ikke jeg gidder å prøve med 20" i vognkortet en gang:P Men senkefjærene skal inn. Håper bare jeg får de snart:)
kenois Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Tuv er ikke noe problem. Og godkjenne bilen med 18" forså og bli stoppa igjen med 19" er ikke morro Det er en liten by jeg bor i, og BT er jo gale etter og stoppe folk med "store" hjul. Så hvorfor kjøpte du disse felgene uten å sjekke om det gikk lovlig på bilen først? Sånn med tanke på at du visste at dem var nazi på store felger, og at disse tiltrakk seg oppmerksomhet fra BT.. Derfor det sto dette på sia deres Og siden det var disse felgene jeg fant da jeg gikk inn på BMW e91. Hvis felgene dine da er TÜV-godkjente, så er det mange BT-er som godkjenner dette som dokumentasjon på at dem er lovlige på bilen din. Såååh. hvis du ikke fikk dem med, så etterspør etter disse papirene der du kjøpte dem og/eller send en forespørsel direkte til produsent! Jeg venter fortsatt på en mail med TUV godkjenning, men de sender da aldri! har kontaktet produsent også, så vi får vente og se. har 2 uker igjen før jeg må inn så*
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Vi får håpe du får dem snart da! Du har ihvertfall noen felger som du kan døtte på bilen hvis tiden ikke strekker til, i det minste! Ikke alle som har det gitt Lykke til med godkjenning. Vi får bare håpe at dem ikke vil være sære til tüv-godkjenningen og heller krever det direkte fra BMW, og/eller at dem krever at Tüv-godkjenningen skal være på norsk (ja, dem kan KREVE dette). Og da skal det være oversatt av en offisiell oversetter/tolk...
BreitBau Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Ja og i tuv papirene står det hvilke dimensjoner de felgene er godkjent med.. Og er det ikke skrevet inn 235 foran og 265 bak her så sliter du like herlig.. Som jeg har skrevet, felgene dine ser greier ut de, men er DEKKENE de har reagert på.. Og med mindre disse da er godkjent i kombinasjon, så er det faktisk ikke lov..
kenois Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Ja og i tuv papirene står det hvilke dimensjoner de felgene er godkjent med..Og er det ikke skrevet inn 235 foran og 265 bak her så sliter du like herlig.. Som jeg har skrevet, felgene dine ser greier ut de, men er DEKKENE de har reagert på.. Og med mindre disse da er godkjent i kombinasjon, så er det faktisk ikke lov.. Kan du ikke komme med noe posetivt snart Jeg har trua!
Astri Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Eg låner denne tråden litt eg... Eg skulle gjerne ha fått felgene mine i vognkortet, men vet ikkje om det e noe vits i å prøve. Det e ein e34 som eg har brock B1 på. Fremme e det 8.5x 17 med 215-45 dekk og bak e det 10x17 med 255-40 dekk... Det e i kombinasjon med 30/30 senk som allerede e godkjent på bilen, men vil gjerne ha 60/40 senk...
BreitBau Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Greit at du har trua liksom, men hvis BT håver deg inn ute i felten, tror jeg ikke akkurat de er noe snillere når du møter opp innenfor deres territorie.. Er bare det, at det er kalde fakta.. Så er det jo seff lov å håpe! Det er absolutt lov å håper på det beste..
wabby Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Hopper inn på denne tråden selv. Venter på vognkort på bilen min men ser at min E39 har disse felgene: forran: 235/40/18 Bak: 265/30/18 Håper at disse alt står i vognkortet.
aottesen Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 ...og der forstod igrunn jeg også at jeg muligens kjører ulovlig. Hvordan kan man vite dette uten å bli det fortalt? Jeg lever lykkelig uviten videre, og krysser fingrene for det beste.
bjalle Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Hopper inn på denne tråden selv. Venter på vognkort på bilen min men ser at min E39 har disse felgene:forran: 235/40/18 Bak: 265/30/18 Håper at disse alt står i vognkortet.[/quote Du må ha 35 profil bak på e39 hvis du skal få det godkjent,235/40/18 fram 265/35/18 bak er lovlig pluss 245/40/18 fram og 275/35/18 bak er også lovlig på e39.Du må nok bytte bakdekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå