Gå til innhold

Biltilsynet , godkjenning av felger!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Godkjent BT 09.06.2008 :) Jippi!

Trengte bare Tuv, så var det fikset.

Godkjent med 235/35/r19 og 265/30/R19.

OMG! :D

**DA!** har jeg også sendt mail til Modbargains og spurt om dem også har tüv-papirer på mine felger som jeg også kjøpte der. Er også av typen Miro (men ikke csl). Står ikke noe på selve produktsiden... Så jeg får bare håpe..

Modbargains kan du bare glemme. jeg brukte faktisk noe fra denne siden:)

så jeg hadde kanskje litt flaks, eneste han så etter, var om dekk dim stemte og klaring fra skjermer.

http://www.dotzmag.com/cgi-bin/evoweb.d ... &webdid=85

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Merkelig..Kan bare velge Dotz-felgtypen..

Hmm.. er jo et dotz-nettsted såh..

Anywho.. Hvis jeg skjønte siden korrekt, så kan jeg bruke disse:

8,5x19" foran --> 235/35R19. ET 35

9,5x19" bak --> 265/30R19. ET 30

Meeeed andre ord: ikke på tale. Er omtrent umulig å få dyttet 265 på bilen bak.. Jeg har nu ET40 og 245 bak. Sett om jeg får korrekt ET, og flytter de 10mm til gummien og får 255/30-19, så vil det subbe. jeg må nu valse for at det i det hele tatt skal gå. 10mm til, og jeg vil slite ENDA mere... Samt at ET30 tror jeg blir vanskelig å finne.. Spesielt nu som jeg allerede har felger i hus ;)

Skrevet
Merkelig..Kan bare velge Dotz-felgtypen..

Hmm.. er jo et dotz-nettsted såh..

Anywho.. Hvis jeg skjønte siden korrekt, så kan jeg bruke disse:

8,5x19" foran --> 235/35R19. ET 35

9,5x19" bak --> 265/30R19. ET 30

Meeeed andre ord: ikke på tale. Er omtrent umulig å få dyttet 265 på bilen bak.. Jeg har nu ET40 og 245 bak. Sett om jeg får korrekt ET, og flytter de 10mm til gummien og får 255/30-19, så vil det subbe. jeg må nu valse for at det i det hele tatt skal gå. 10mm til, og jeg vil slite ENDA mere... Samt at ET30 tror jeg blir vanskelig å finne.. Spesielt nu som jeg allerede har felger i hus ;)

Det var Dotz tuv jeg brukte :) fant bare ET og dekk dim som stemte med felgene jeg har, så var det i boks :)

Gi meg spec på hva du har da, skal jeg finne det til deg.

• 2 years later...
Skrevet

Har Miro felger fra modbargains til E39 (M6 replica), 9,5x19et20 og 8,5x19et15, tror jeg.. Prøvde den dotz-linken, men får ikke lov å velge noe annet enn 8,5 bak når jeg har valgt 8,5 foran.. :/

Dette funker jo dårlig mtp å få det godkjent.. Har tidligere kontaktet både modbargains og produsent, men med negativ respons.

Noen som har tips til hvor jeg kan få tüv-papirer til denne felg-kombinasjonen? Tenkte bare bruke papirer fra annen produsent, en som har denne kombinasjonen til nettopp E39.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...