LordPalo Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Som overskrifta sier så selger jeg den store kjørekomputeren til E34. Pris: Kom med bud Kan også byttes bort i noe til e36. (For eks, baklys, spoiler....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 er det bare til å plugge den i en med liten kjøre computer ? så viker den ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg har hvit/rød baklykter:) og nyrer til e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 er det bare til å plugge den i en med liten kjøre computer ? så viker den ? :S Er nok litt mer omfattende enn som så desverre. Trenger ny blinklyshendel, og digitalt instrumentpanel, pluss det store el-nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 så det er en veldig stor jobb asså ? jeg har en bil med det store i og en som jeg bruker med det lille i tenkte siden den var til salgs så var det bare til å bytte over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Sjekk bak den du har. Har du 20 ledninger inn på kontakten så funker det som fjell:) Hendel finnes på "alle" opphuggerier. Her er en link som er litt nyttig:;: http://www.bimmer.se/mektips/obc.htm Reset: Har du lyst å bytte? Har du bilde av nyrene og baklyktene? Passer lyktene sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Ikke helt korrekt lordPalo Har du 520/518, så har det lite å si om du har 20 pins kontakt. Men har du 525-> så vil det funke, så lenge du har det store nettet og hendel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 Ok. min feil. Men følger man linken så ser man vel hva som eventuelt må gjøres.. Anyway. Selges eller byttes bort mot noe til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 jeg har 520 24v nett å 535motor så da er det ikke bare til å bytte over ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 lyktene har stått på coupe, så tror ikke dem passer sedan desverre! kan skaffe bilder i mårra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 Det som er mest intr å bytte mot er: hvite/røde baklykter, eller baklykter som er lett sotet (e-merket selvsagt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 er du intr i mine, selv om dem ikke passer til sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ingen som er intr i en kjørekomputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LordPalo Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Da var denne solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå