Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Calypsorød bmw 318 is coupe 1995 mod!

grei bil som er pynta litt opp med litt styling, blandt annet rieger front, rieger infinity hekkspoiler med bremselys , ac schnitzer bakrutesenker,angeleyes, og lyktesenkere som jo er et must

Har egentlig ingen planer om å gjøre noe med bilen, etter som jeg har vurdert salg (si fra visst du er interissert, har tenkt på en pris rundt 45-50 lapper for bimmern...

Nb! Har tatt av spoilern som satt på, blei en heeelt annen bil etter min mening! :D:D:D

Skrevet
Calypsorød bmw 318 is coupe 1995 mod!

grei bil som er pynta litt opp med litt styling, blandt annet rieger front, rieger infinity hekkspoiler med bremselys , ac schnitzer bakrutesenker,angeleyes, og lyktesenkere som jo er et must

Har egentlig ingen planer om å gjøre noe med bilen, etter som jeg har vurdert salg (si fra visst du er interissert, har tenkt på en pris rundt 45-50 lapper for bimmern...

Nb! Har tatt av spoilern som satt på, blei en heeelt annen bil etter min mening! :D:D:D

Skrevet
Du har ikke glemt noe da?

Bilder f.eks? :P

jessda, ikke noen bombe at jeg ikke får inn bilder på første forsøk, men hær er den ivertfall ;) hehe :D

tws838d97gjde1wjspfn.jpg

g3kjq86zgdbu5kx75wga.jpg

vjubyqi66ma7lgnlcxa5.jpg

Skrevet
Skal du selge bil eller skal du vise den frem? Bilder gjelder for begge deler!

skal selge bilen ja :) biler er nå på plass ;)

Skrevet

Veldig pen bil! Vet ikke men det er noe med E36 coupe som gjør den til en veldig spesiell bil. Ganske enkel men veldig stilig design... svaner min gamle nå.... :?

Skrevet

rieger front er det vel ikke?! det er jo en m-tech front med m3 leppe og gitter... og en eller annen m3 kopi speil type ;-)

men fin bil, men den potta kan du beholde for deg selv :-P

Skrevet

Var jo pen denne, men kunne kanskje fått på en M3-fanger bak også hehe Km-stand og interiørbilder er ganske greit om du skal selge :wink:

Skrevet
Fin bil :)

Utrolig fin farge det der :wink:

Den må forresten ha sett forferdelig ut med infinity 2 vinge :P

hehe, joda! ble bedre nå en da vingen satt der, men hver sin smak! :P

Skrevet
Var jo pen denne, men kunne kanskje fått på en M3-fanger bak også hehe Km-stand og interiørbilder er ganske greit om du skal selge :wink:

ettter min mening så er det penere med orginal fanger bak, en en m3 fanger! flere bilder kommer vel ;)

Skrevet
rieger front er det vel ikke?! det er jo en m-tech front med m3 leppe og gitter... og en eller annen m3 kopi speil type ;-)

men fin bil, men den potta kan du beholde for deg selv :-P

hehe, nei som du sier så er det ikke noen rieger fanger, det er en m3 fanger ja!

hvorfor mener du at det er kopi av m3?speilene? hadde vert morsomt å visst hvordan du ser forsjellen på det men :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...