Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg mener at hvis man har bremser som er store nok så kan man lakke de i kontrastfarge. For det er vel ikke noe moro å framheve små bremser? ;) Ikke at M3 har små bremser altså, bare mener på et generelt grunnlag.

Jeg lakker som oftest mine bremser, calipere og tromler, sorte.

Det blir til syvende og sist smak og behag.

Enig der altså, Jeg mener personlig at det er blodharry hvis ikke de er lakkert originalt fra fabrikk, da er det som regel litt størrelse på greiene og. Men det er min mening da ;)

Skrevet

Kalippere i en svak/lys tone av gull syns jeg faktisk er veldig stilig! Vanskelig å forklare fargen men... Er mer anonymt enn glorete rød, og litt mer fresht enn sølv kanskje :wink: Fargen på bilen spiller jo en stor rolle.

Men uansett, sølv er veldig pent! Blir det lakking av kalippere hos meg, blir det enten sølv eller diskret gullskjær.

...kanskje lys champagne beskriver fargen bedre?

Skrevet
Kalippere i en svak/lys tone av gull syns jeg faktisk er veldig stilig! Vanskelig å forklare fargen men... Er mer anonymt enn glorete rød, og litt mer fresht enn sølv kanskje :wink: Fargen på bilen spiller jo en stor rolle.

Men uansett, sølv er veldig pent! Blir det lakking av kalippere hos meg, blir det enten sølv eller diskret gullskjær.

...kanskje lys champagne beskriver fargen bedre?

Tror eg veit ka du meiner. Kjøpte en overhalt kalipper til en annen bil eg hadde. Denne var den champagne fargen du beskriver... Men tror det blir litt rar farge på rød bil. Da kan de heller være bremsestøv sorte :)

Skrevet

Veit no ikkje ka en sånn kosta. Men ka kosta den i butikken da?

kanskje noen kan photoshoppe røde kalippere for meg....???

ax9sophur7gdur88jkdq.jpg

Skrevet

Og kanskje photoshoppe på keskin kt1 felger i samme slengen hvis det ikkje e mykje stress...hehe

Skrevet

Jeg synes det kan være harry med lakkerte orginal kalippere, mulig M3 kalipperne ser bedre ut.

Noe som er dritkult, er disse. 6 stempla Brembo kalipper til 380mm skive, lakka i Lamborghini oransje \:D/

chupbxwm4b7e9e7pveth.jpg

drtahu27j1uqr56a73je.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...