buchern456 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 hei har samma prob på min e36 coupe på samma dør. jeg prøvde med en annen motor som hadde ligget i to år. samma med den. men den kan jo ha vært ødelakt den også, =( tenkte jeg sku kjøpe ny motor for og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Er ikke bare heisene som trenger litt smøring da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 hmm skal prøve i morgen sier i fra vis jeg finner ut noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 da har jeg funne problemet. alt virker fint på passajer døra. prøvde styreenheten der og da var det samme problem som i førerdøra! Så problemet er defekt styreenhet. denne som styrer automatisk og manuel kjøring av ruta! og klæmfunksjon osv.. det kan være en sperrediode eller noe som er gåen inni det vet jeg ikke! 4 timers intens feilsøking måtte til før å finne det ut.. å ny koster 4000kr grrrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 4000kr ja dyrt. men den sitter i elruteheis motoren eller..? så det er bare og bytte motor..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 ja styreenheten sitter i på motoren. men det er ikke motoren min som er gåen! er styreenheten som kutter spenning! den består av sperredioder rele osv.. er ikke sikker på hva som er defekt i styreenheten, men skal sprette den så får æ se ka æ finn ut. den styreenheten får man ikke kjøpt ny! da må man kjøpe komlett med motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 et tips! høggern... 900 spenn for komplett arm med motor og ALT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 ja vet det! har henta en allerede! men var feil på den også! men e liksom en sjangse å ta å bestille fra høggern da må æ bestille sørfra. da e d kjipt om den heller ikke virker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 aha... sånn å forstå... litt bortskjemte her kanskje... har jo 4 høggere på under 1 times kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 grunn til at jeg skriver i denne topicen enda er pga det er mange som er plaget med dette problemet! men bare som det e sagt på coupe e så e vinduet koblet sammen med flere enheter! blantanna centrallås moduln og comfort relet! før når du låser opp så slår comfort relet inn den får styring fra centrallås moduln å fra comfort rele så går den til styre sentraln til vindus motorn. liker å dele erfaringer samt å høre andre sine erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Sjekk denne linken. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=148 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Jeg har et par dører fra e36 cab liggendes. Sitter det du trenger der evt? send pm i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Sjekk denne linken.http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=148 Funker denne linken til dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Sjekk denne linken.http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... ?dokid=148 hva grei den linken men problemet er ikke motoren! den har jeg kjørt! problemet er at styreenheten som sitter på motoren kutter strømmen. me engang jeg trykker på¨knappen så får jeg 5V som skal være å etter et sec så er det 0V.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Kjøp ny vindusheis med motor, osv på?? Er vel mange her på forumet som har sånt til salgs?? (Noe forskjell på den modulen fra sedan & coupe..??? Er vel mange sedan heiser til salgs tror jeg ihvertfall...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå