Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
så tråder her først nå, og jeg har skjønt at KOED har kommet til Norge, eller bestillings nettside for de norske.. Og at det har blitt åpnet og det gåran og bestille på de norske prisene nå? uten toll og det der?

Hvis jeg bestiller en pakke i dag så får jeg den om noen få dager uten toll og alle de avgiftene og ikke noe dyr frakt? :wink:

Stemmer! :)

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vært inne å sjekka siden. Har tid til å vente på en helt ny side , men har et par spørsmål i forhold til prisene som er oppgitt.

- Regner med prisene er uten frakt , men er de uten toll og avgifter også ?

Eller blir det som før , at man regner om i norske kroner og får toll og avgifter i forhold til det.

Hvis ikke så er eneste forskjellen at man slipper å regne om fra danske til norske. Stemmer dette ?

Skrevet
så tråder her først nå, og jeg har skjønt at KOED har kommet til Norge, eller bestillings nettside for de norske.. Og at det har blitt åpnet og det gåran og bestille på de norske prisene nå? uten toll og det der?

Hvis jeg bestiller en pakke i dag så får jeg den om noen få dager uten toll og alle de avgiftene og ikke noe dyr frakt? :wink:

Stemmer! :)

jeg gikk inn på koed.no-> e30-> nye deler-> og da sto det jo koed.dk på nettadressen oppe på selve adresse linja oppe der. skal det være sånn? og da vil vel prisene være dansk igjenn? eller vil det da bli som før viss man bestiller noe når der står .dk på adresse linja?

er siden helt ferrdig egentlig?

Skrevet

Det tilkommer ikke toll eller avgifter.

Prisene står der i norske kroner med og uten mva.

Legg i handlekurven så kommer frakten på.

Dette er da SLUTTBELØPET.

Ny side kommer vel til neste år..

at det står koed.dk, har ikke noe å si.. :)

Skrevet

For å gjøre det meget enkelt:

www.koed.no

er akkurat det samme som å handle i en hvilken som helst annen norsk nettbutikk.. samme hva det står i adressefeltet eller noe annet sted.

Frakten er 155kr inntil 20kg.

Dette kan da ikke være SÅ vanskelig å forstå??

Skrevet

Siden var i "test-modus" ei stund igår kveld.. derfor en del ble avvist. Skal være i orden nå. :)

Og jeg tror det å betale med betalingskort på helt vanlig måte er litt mer utbredt enn Paypal i nettbutikker ;) Slipper å registrere seg og styre med ulike valuta og alt..

Skrevet
Servicen til gutta på koed er UPÅKLAGELIG jeg har handlet endel både brukt og nytt i det sisteog er MEGET godt fornøyd med behandlingen jeg har fått
¨

Veldig hyggelig å høre, Ole Jørgen! :)

Skrevet
Skryt er på sin plass, bare gode ord herfra også :D Keep up the good work, som de ville sagt i et annet land :P

Takk takk, og det skal vi forsøke! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...