vetu03 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Okey, samme grenrøet som jeg har tenkt litt på da.. Fornøyd med det? Nei, det er ikke det.. Tenkt litt på det selv, men får se det litt ann.
Terje325i Skrevet August 24, 2008 Forfatter Skrevet August 24, 2008 Okey, samme grenrøet som jeg har tenkt litt på da.. Fornøyd med det? Nei, det er ikke det.. Tenkt litt på det selv, men får se det litt ann. Ok. Er litt bedre respons med det, men har ikke testa så mye enda. Passformen er bra.
Terje325i Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Da er bilen EU-godkjent(på tide!) Skal bli kjekt å konsentrere seg om mer spennende ting fremover Sparer til kompressor nå
Terje325i Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Da er Rotrex kompressorkit bestilt!
lloydsb Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Da er Rotrex kompressorkit bestilt! 'mye må man ut for herligheten?
Terje325i Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Da er Rotrex kompressorkit bestilt! 'mye må man ut for herligheten? 29tusen hos Koed
Spinx Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Nice bil... Ossen grenrør er det du har på den? Blir nok rått med kompressor.Takk for det Grenrøret er kjøpt hos Koed, heter koed bananmanifold. Ja, blir tøft med kompressor, men billig er det ikke Har hørt at det er jæv**g stress og få montert med tanke på plass og komme til på?
Terje325i Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Nice bil... Ossen grenrør er det du har på den? Blir nok rått med kompressor.Takk for det Grenrøret er kjøpt hos Koed, heter koed bananmanifold. Ja, blir tøft med kompressor, men billig er det ikke Har hørt at det er jæv**g stress og få montert med tanke på plass og komme til på? Det kan jeg skrive under på! var noe makk å få på alle skruene til grenrøret
Azeton Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Det er snakk om Manifoilden som er 2-delt? At den hver går til 3 sylindre? Hvordan fikk dere det til at det var trangt da?
Terje325i Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Det er snakk om Manifoilden som er 2-delt? At den hver går til 3 sylindre? Hvordan fikk dere det til at det var trangt da?det er den ja. å få manifolden på plass går jo fint, men litt mer makkverk med noen av skruene
Sir Hofstad Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Synes muttrene er knotete på manifold jeg å Til sammenligning ved sentrifugalkompressotr har Turbo-fun et Rotrex sett til litt under den prisen. Motortechnik har et KNALL fint INFINITAS til litt mer.
Terje325i Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Tok noen bilder her en dag. Slik er bilen nå
S.Arnesen Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 hvordan flytter en slik en seg iforhold til orginalt da? har så lyst på kompressor selv også. får bare ikke bestemt meg om det er verdt det på en liten søt to liter.... hvor mye har du brukt på konverteringen sånn ca?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå