Dr_S Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 For de av oss som vil avgårde tidlig denne lørdagen, samles vi ca. kl 07:15 på p-plassen ved Høgskolen i Vestfold, Bakkenteigen. Planen er da og ta 07:30 ferja over til Moss. Erfaringsmessig er det lurt å være tidlig ute, da det fort blir fullt på treffet. Førermøtet er kl 09:30, så god tid for de som vil rekke dette også. Vel møtt med blanke glis og godt humør! PS: Husk solfaktor, medlemskort, førerkort og vognkort!
BMW_Stig Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Da skal vi få prøvd å dra oss ut av grisebingen tidlig nok til å bli med på felleskjøringa bort
Dr_S Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Jepp! De som ikke stiller opp vil bli offentlig hengt ut på forumet i ettertid! Hehe, neida
Dr_S Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Fikk vite at også Telemarksgutta planlegger å ta samme båt Kan bli mye edelstål på den overgangen!
Chris_325iM Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 når er båten i moss? henger meg på kolonnen derfra
Steffan C Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Da er jeg også klar for Rudskogen i morgen tidlig
///Magnus Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Sølv- og sort-pilen fra Larvik dukker nok opp også.
Dr_S Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 Nå er bilen polert enda en gang, støvsugd inni og full tank med racingfuel V-Powah! Skåret i gleden var en faens drittkatt som hadde tassa rundt over hele bilen etter jeg var ferdig! Argh.
Lars89 Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Må jeg være medlem hvis jeg bare skal komme å se på?
Steffan C Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Gikk ikke helt som planlagt for trådstarter, bomma på to ferjer i morges . Men det ble jo litt felleskjøring på vei hjem da Sanner. Vi var fire biler som "knivet" om å komme førs på båten . Men det beste var da vi skulle ta farvel på dekk i Horten. Meg, Dr_S, ///Magnus & Geir Anders stå å prater ved bilene. Bak Z'n til GeirA står en eller annen Merce Cab med to godt voksene damer. Føreren av Cab'n kommer ut, som viser seg å være Toppen Beck. Hun måtte bare se på den flotte bilen (GeirA sin). Går rundt å ser, og åpner døren og er stort sett meget imponert hvor stili den er. Men avslutter med å si, den skulle hatt lyst interiør. Så vi fikk da bekreftet hvilke damer man drar med en Z Coupè .
hagenisse Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Så vi fikk da bekreftet hvilke damer man drar med en Z Coupè . Bekreftes! Jeg har fått masse kommentarer på min; de fleste av damer i 40-50 åra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå