BMWPower Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg sendte 2 pakker i oppkrav med posten, etter avtale med kjøper. 1 pakke til nick BNNA og 1 pakke til nick viplash. Ingen av de har hentet pakken på postkontoret, selv etter MANGE påmindelser fra meg om å hente før de ble sendt i retur. De ble sendt i retur og jeg måtte betale frakt i retur også Ringte til kjøpere om ba dem overføre penger for frakt til min konto, noe de var enig i. MEN DET HAR FORSATT IKKE KOMMET INN PÅ NOE PENGER!!!!!!!!! Hater og gjøre buisness med slike useriøse folk! Det er slike folk som ødlegger folk sin tro på andre medmennesker. Så dermed vil jeg advare alle andre med og handle med disse 2 brukerene!! Edit 10.06.08: viplash har overført penger for frakten, og har derved gjort opp for seg. Bra gjort, selv om det tok lang tid. BNNA ta ikke lenger tlf. eller svarer på sms. STYR KLAR OG HANDLE MED HAN!! Flere inn på forumet har hatt problemmer med han!
Dirty Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 er en annen en her på forumet som har gjort det samme med meg. hentet ikke pakken + skulle betale meg for frakten , men neida.. faen at jeg ikke husker brukernavnet
Ingebrigtsen Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Jeg krever forhåndsbetaling av frakt jeg også tar jeg det delene koster på oppkravet, da slipper jeg sånt som dette
oddis Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Synd når dette skjer. Alltid så utrolig demotiverende da man selger deler. Som det ble nevnt over, krev forhåndsbetaling, eller no deal. Jeg bruker å si det til de jeg handler med. Stoler de ikke på meg så får det være deres problem.
viplash Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Vet ikke om du har sjekket kontoen din jeg lille venn. Jeg vet jeg ikke fikk hentet pakken fra deg på posten. Dette grunnet KAOS på jobben. Men pengene er overført til deg. Dersom du ikke har fått pengene, så har du de garantert før helgen. For penger er overført til deg.
Azeton Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Kaos på jobben i over 2 uker? Kan ikke være seriøst.. ville heller kalt det latskap-.
Steven Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Samme sier jeg, man har da alltid en 5 minutter til overs en dag i løpet av de 2 ukene med mindre man er død, ligger i koma, jobber på sjøen eller lignende. Bare tenk på han som pakket og sendte den pakken til deg i det hele tatt. Fordi det går fort en halvtime til en time for å pakke og sende en pakke. Hadde noen gjort det med meg, skulle jeg nesten krevd timebetaling for alt arbeidet også
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Kaos på jobben i over 2 uker? Kan ikke være seriøst.. ville heller kalt det latskap-. Jaja.. men når han sier det så må man vel gi han en sjans.. er jo ingen her som kan uttale seg om hver enkelts jobbsituasjon..
viplash Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 For og si det slik. Jeg jobbet ikke på hjemplassen min i litt over 1 mnd i en periode. Det er litt vanskelig og hente en pakke på posten da. Det kom uforutsette ting med den jobben jeg var på, og derfor ble varigheten på arbeidsoppdraget vesentlig lenger enn det som var planlagt. Jeg ville virkelig ha denne pakken, men dessverre ble jeg forhindret fra det. Og 5 minutter og stikke av til posten når jeg jobbet litt over 50 mil unna der pakken lå, ja, det blir vanskelig. Jeg har fått kontonummeret, og penger er overført. han burde og skal ha pengene sine på konto før helgen. Selvfølgelig skal ikke han tape penger på at jeg dessverre ikke fikk hentet pakken.
BMWPower Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Det har ikke kommet inn noen penger på konto nei! Jeg syns også det er idiotisk/frekkt og handle deler i oppkrav og ikke hente dem. Uansett faen hva som skjer med jobben din, kunne du fått noen andre til og henta pakken for deg. Jeg sa også til deg at du kunne ringe postkontoret ditt og forklare at du ikke kunne hente pakken nå, men bedt dem la den ligge litt lenger. Du kunne informert meg om situasjonen din. Gjore du dette?? Nei! Du sa du skulle klare og hente dem! Det finns mange måter du kunne løst dette langt bedre på. Jeg har brukt en del tid med å finne frem delene, pakke dem, kjøre på posten, HENTE på posten igjen! Mange sms og tlf.er til deg for å få tilbake pengene jeg har lagt ut for frakt. Det hjelper heller ikke at du ikke lenger svarer på sms eller vil ta tlf.en når jeg ringer. Og nå må jeg gjøre alt på nytt når jeg skal selge dem, bara pga at du ga faen i og hente eller ordne opp etter deg. Hvis pengene er på konto før helga, så skal jeg klart slutte og mase på deg. Men uansett har du ødlagt min tilitt til og sende i oppkrav til andre. Fra nå av sender jeg ikke en dritt i oppkrav....
Astri Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Eg forstår frustrasjonen din BMWPower, men eg syns faktisk at det va ærlig gjort av viplash å svare her på forumet så alle ser det og ikkje over PM. For meg virker det som han vil fikse opp. Og å få andre til å hente ein pakke i hans navn e vel heller litt vanskelig? forutsette ting med jobb eller andre ting kan skje alle...
BMWPower Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Skrevet Mai 29, 2008 Han sier han skal gjør opp for seg ja. Har fått x antall sms (siden han aldri vil ta tlf.en) som sier han skal overføre penger, fra 1mnd siden og fram til dags dato. Har enda til gode å se noe penger komme inn på konto. Skal selvsagt oppdatere denne tråden hvis det kommer noe penger inn. Alle kan hente andre sine pakker, ingen problem!
prixmyo Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Det har ikke kommet inn noen penger på konto nei!Jeg syns også det er idiotisk/frekkt og handle deler i oppkrav og ikke hente dem. Uansett faen hva som skjer med jobben din, kunne du fått noen andre til og henta pakken for deg. Jeg sa også til deg at du kunne ringe postkontoret ditt og forklare at du ikke kunne hente pakken nå, men bedt dem la den ligge litt lenger. Du kunne informert meg om situasjonen din. Gjore du dette?? Nei! Du sa du skulle klare og hente dem! Det finns mange måter du kunne løst dette langt bedre på. Fra nå av sender jeg ikke en dritt i oppkrav.... Det å få andre til å hente pakker for deg funker ikke lengre. Hvertfall ikke uten underskriften din på pakkeseddelen. Men det å få de til å la den ligge der over 2uker tror jeg de gjør for deg. Ikke i 1mnd akkurat. Er enig i deg BMWPower, kjøper kunne sagt ifra om situasjonen sin og ordnet en avtale.
M3/M5 Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Man avtaller faen ikke å få sendt en pakke i posten til seg når man ikke er hjemme. hvis du er på jobb en annen plass så kunne du da heller ventet til du har kommet hjem og du er sikker på å kunne mota pakken. jævela useriøst av kjøper. og i tilleg had 1 mnd og få overført pengene men ikke greid det enda. tar 2min og fikse det, og så går det max et par dager og alt er fikset, er det så vanskelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå