jarli Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Hehe, har gjort ting jeg ikke er kry av for å få penger tilbake før... Men men.. Jeg er en ærlig person, men liker ikke bli lurt! Sikkert det Astrid mener Skal snart både øst og nord i landet, så jeg stopper veldig gjerne innom både BNNA & viplash hvis ikke penger er kommt inn på konto til den tid. Det er ikke d at det er så mye penger, men prinsippet av å bli lurt Hils BNNA fra meg også da! Han har et senkesett han ikke har betalt for.. Det ble ikke sendt i oppkrav (ved en feiltakelse), men han hadde tydligvis tid til å hente den pakken Jeg har snakket med han noen ganger.. Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen for å si det på en fin måte
jarli Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 PS! eg sko hatt lyktene te e38en nå... Trenge noggen fester
BMWPower Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Hehe, har gjort ting jeg ikke er kry av for å få penger tilbake før... Men men.. Jeg er en ærlig person, men liker ikke bli lurt! Sikkert det Astrid mener Skal snart både øst og nord i landet, så jeg stopper veldig gjerne innom både BNNA & viplash hvis ikke penger er kommt inn på konto til den tid. Det er ikke d at det er så mye penger, men prinsippet av å bli lurt Hils BNNA fra meg også da! Han har et senkesett han ikke har betalt for.. Det ble ikke sendt i oppkrav (ved en feiltakelse), men han hadde tydligvis tid til å hente den pakken Jeg har snakket med han noen ganger.. Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen for å si det på en fin måte Han var VELDIG int i og løse dette når jeg ringte han. Skulle overføre penger pluss litt ekstra. Dette var 2 uker siden. Nå tar han ikke tlf.en eller svarer på mld.er lenger Lyktene tok jeg med til deg en helg, så de ligger i Hgsd nå. Jeg glemmte bare ringe deg og komme ut med de Ringer deg neste gang jeg kommer, om ca 2 uker. Går d bra?
wichtom Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 som en annen sa her.. kjøper kan jo ta et screenshot av overførselen (vist han har nettbank) da. og vist den er edita, jukset med, så er jo saken klar. da er man kjeltring da.
jarli Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Han var VELDIG int i og løse dette når jeg ringte han. Skulle overføre penger pluss litt ekstra. Dette var 2 uker siden. Nå tar han ikke tlf.en eller svarer på mld.er lenger Lyktene tok jeg med til deg en helg, så de ligger i Hgsd nå. Jeg glemmte bare ringe deg og komme ut med de Ringer deg neste gang jeg kommer, om ca 2 uker. Går d bra? Han var veldig behjelpelig og grei med meg også i begynnelsen.. Jeg kan vente to uker, så det går fint
viplash Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Hadde vært veldig fint om trådstarter kunne bekreftet mottak av pengene..
BMWPower Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Hadde vært veldig fint om trådstarter kunne bekreftet mottak av pengene.. Jeg har mottatt penger fra viplash på konto, takk for at du endelig gjør opp for deg. Da mangler kun penger fra BNNA, som ikke lenger svarer på tlf eller sms... Styr klar denne useriøse brukeren!!!!!!!!!!
Hansh Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Hadde vært veldig fint om trådstarter kunne bekreftet mottak av pengene.. Jeg har mottatt penger fra viplash på konto, takk for at du endelig gjør opp for deg. Da mangler kun penger fra BNNA, som ikke lenger svarer på tlf eller sms... Styr klar denne useriøse brukeren!!!!!!!!!! Synes kanskje du burde redigere det første innlegget ditt ang. Viplash siden han tross alt har ordnet opp etter seg, slik at ikke alle som bare leser første par innleggene tror han er en kjeltring! Ikke min oppfatning ihvertfall etter å ha lest hele tråden..
Der Barockengel Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Jeg har mottatt penger fra viplash på konto, takk for at du endelig gjør opp for deg. Fint å høre at pengene fra viplash har kommet fram. Ellers ser jeg at Hansh har et poeng når han sier at du kan legge inn en edit i første innlegg, slik at man slipper å lese hele tråden før man får bekreftelse på at du tilslutt fikk dekket portoutleggene dine. Jeg vil imidlertid understreke at det ikke er min hensikt å sette deg under press mht. hva du selv bør gjøre, og at avgjørelsen selvsagt er helt opp til deg selv - jeg har for eksempel ingen problemer med å forstå irritasjon over mye tid og mye energi investert i hele prosjektet. Dersom du velger å legge til en endring i første innlegg, håper jeg - fortsatt uten at jeg skal diktere hva du selv velger å gjøre - at du nøyer deg med å legge til en edit helt på slutten av første innlegg, en edit som bekrefter at portoen er mottatt på konto pr. 9. juni e.l. I alle fall håper jeg at du ikke bare erstatter hele første innlegg og overskriften med ordet "oppklart" eller noe sånt. Ikke bare vil det gjøre hele resten av tråden meningsløs for framtidige lesere, men det vil også fjerne muligheten til å kunne lese en tråd der man kan se at de involverte klarte å finne en løsning. Slik tråden står nå, er det en fin motvekt til de uløste tvistene, og er derfor en fin oppmuntring til dem som selv kommer i en konflikt senere, og som bruker søkfunksjonen på bimmersforumet etter lignende saker. Tilslutt gratulerer til deg for mottatt portokompensasjon.
BMWPower Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Da har jeg forandret innlegget & tema. Takk til viplash for at han endelig gjør opp for seg. Jakten på cash fra BNNA continues.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå