M_Power Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hallo. Vilel bare si ifra om det er noen som er interessert eller som har ringt og hørt på BMWen på autodb; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1896006 Denne har jeg sjekket og km.stand stemmer ikke i det hele tatt. Det står 152k km, men i 06 var den på service etter å ha gått over 280 000 km. Sannsyligvis skrudd tilbake til halvparten av egentlig km.stand. Ikke bra ikke bra.. Dårlig av selgeren ass.. Pen å se på, men falsk stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 80.000 for en 92 320 som har gått nesten 300k haha! Ikke har han lakka motorrommet sitt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Ja frekkheten har ingen grenser men om salgskontrakten er riktig utfylt så må selger selv stå til ansvar for angitt kjørelengde Om det senere viser seg at bilen har rullet langt over oppført kilometerstand vil selger ha et problem, uriktige opplysninger i en salgskontrakt er straffbart, tror ikke denne selgeren er uvitende om hvor langt bilen har kjørt Håper noen tar et skikkelig nakketak på ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Uansett foxy panserbabe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Uansett foxy panserbabe Hahah men uansett er bilen i bra stand og så fryktelig strøken ut, er ikke km så nøye i mine øyner. men kjipt å bli lurt , det er jo sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Uansett foxy panserbabe Trodde først den var skamsenka foran, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel07 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Folk er helt på trynet noen ganger. Jeg er på utkikk etter en bil og hadde faktisk tenkt å ringe på denne, men "personen" satt den opp fra 70 til 80k.Da dreit jeg i det.. Å nå dette.. MaKaN!! Ja, det er det som er så meget bra med et slikt forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Uansett foxy panserbabe Tenk å bruke bilen som sofa da!!! Skammeligt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Synd med km-standen for bilen var PEN. Føler at det nesten ikke er vits å se på E36 som har gått under 200 000 da de "garantert" er stilt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg