aottesen Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Fronten min har muligens sklidd ut av et spor, eller noe sånt? Den har ihvertfall glidd ned fremme ved hjulbuene. Er det noen enkel måte å klipse av denne på, for så å klipse den på igjen? Må jeg ha noe spesial-verktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Fronten er ganske lett å ta av. Ta av de listene som går rundt hjørnene på frontfangeren. Bare bøy forsiktig ut i ene enden, og så er det bare å løsne 2 store muttere så er fronten løs. Lista er markert som nr 3 i bildet her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /13258.gif Har du grøftelys, så lurt å koble de fra før du tar av hele fronten. Har samme problemet her med mellomrom. Si fra hvordan du fikk fiksa da? Jeg handla meg denne lista med nummer 4 her i og med at min er borte. Kanskje din er borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk for svar! Skal prøve dette rett etter jobb. Liksom fått alt på stell nå - nesten perfekt - så står den bare der å henger med leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 del nr 36 holder den oppe i bakre kant (hjulbue regionen). Skjekk om denne er hel og skjekk om sporene i fanger er hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå