brenni Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hei, har bestemt meg for å prøve å selge bmw'n min.. Bilen er i bra stand og har blitt utrolig god å kjøre, også går den egentlig ganske godt Den er hel og pen og se på.. Kan legge ut bilder her hvis noen ønsker det men legger med en autodb annonse som forklarer alt jeg har gjort med den (mye) og med noen fine bilder... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1897059 bare å ringe eller ta kontakt her, skal prøve å være inne her så ofte som mulig og svare;) Mvh Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Fin kjærre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Fin kjærre! takk, bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 hvordan ser interiøret ut? skinn, sportseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 nei, desværre... er stoff interiør, ganske strøkent.. men i blått stoff :'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg