Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Evt kan du kjøpe en resetter hos bla autoteknikk.net for samme som verkstedet tar sikkert, og da har du mulighet for å nullstille det og airbalampe.
Galldrian Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Var en svipptur ute, brrr lyden er borte igjen..snodige greier. Reset tool er 390 spenn + frakt :S tror jeg ringer litt rundt og hører meg om noen har det fra før først
Galldrian Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Hørte med bavaria på forus, de skulle ikke ha noe for det Det kaller jeg service
Galldrian Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 Jaeger har ikke filial i Stavanger området så da blir det Bavaria på meg.
DieselVegard Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 gå på jæger, di gjør det gratis, det tok di 37sek. Tror det er rimeligere å betale noen på Bavaria for å gjøre det enn å kjøre helt til Bergen for å gjøre det gratis
Galldrian Skrevet Juli 3, 2008 Skrevet Juli 3, 2008 gå på jæger, di gjør det gratis, det tok di 37sek. Tror det er rimeligere å betale noen på Bavaria for å gjøre det enn å kjøre helt til Bergen for å gjøre det gratis Vell som sagt, bavaria skulle ikke ha noe for det de heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå