emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Det var pent det der , den alpina leppa fikk det til å se litt eldre ut spør du meg hehe Likte m3 bedre da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Pen coupe det der ja Felga var også nais, hva er dimmen på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 m3 front er jo en vinner i alles øyne uansett hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk Takk ;D Det er 225/35/18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 hehe , får se om jeg får finner fram til en snart da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvis Superbeetle har den Alpina-leppa ennå, hør om han vil selge. Da får du en front nesten ingen har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvis Superbeetle har den Alpina-leppa ennå, hør om han vil selge. Da får du en front nesten ingen har Min bror.... Springsteen har denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 om jeg ikke tar feil, har vel spingsteen den leppa nå... som er broren til billa... edit, må si jeg imponerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Aha , det er bare å komme en pm eller noe hvis dere vet om noe leppe som skal selges ;D Har sett noen pene men husker ikke helt navnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 om jeg ikke tar feil, har vel spingsteen den leppa nå... som er broren til billa...edit, må si jeg imponerer hehe..ja ingen er som deg når det gjelder å spamme andres poster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 om jeg ikke tar feil, har vel spingsteen den leppa nå... som er broren til billa...edit, må si jeg imponerer hehe..ja ingen er som deg når det gjelder å spamme andres poster.. jo, det er det... men husket det fra en gammel tråd for 4 måneder siden eller no... men on topic igjen, du kan jo kjøpe ei lester leppe (tror jeg det var) den er ikek så gal... skal google litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 dobbelspost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 m3 front ellers var det mye greit her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk igjen for mye info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Finfin coupe dette, har selv en rød is, som jeg er kjempe fornøyd med Men som sagt ny fromt, kanskje lykter og lister hadde gjort susen, slik ser min ut idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå