ToreG Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Skrevet Mai 31, 2008 Du syntest tydeligvis ikke det, men alle kan ikke ha samme smak vet du. Jeg for min del hadde aldri kjørt frivillig rundt i en gammel granada, eller en octavia
Navoff Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Gammel gubbe jeg vettu.. syns bare det finnes en grense hvor mye plast en kan legge på og hvor gul en bil kan være... Nei, smaken er som baken.. bare ræva! Woo hoo! Cheeerio miss Sophie!
marararius Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Så ikke mye kjørbar ut der den stod. Men uansett, så hadde jeg tatt av leppa på frontfangeren, så er vel mye gjort. Leppa var stygg (min mening), og man ser jo at den ikke passer på fangeren engang.. Burde vel også fått av de øyelokkene også, så er det vel en grei bil Prisen kan han vel gå ned litt på men..
95932148 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Enig med marararius.. den leppa va ikke no fin å det ser ikke ut som den er laga til den bilen engang(men er lov med egne meninger) Prisen syns jeg også var ALTFOR høy..utvendig vil jeg si bilen ser "jalla" ut så er ikke sikkert resten av bilen heller er no spesielt bra, men det kan jeg egentlig ikke uttale meg om for jeg har jo ikke sett den i virkeligheten..
opt Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Finnes mange finere eksemplarer enn denne. Bedre å kjøpe en tilnærmet org bil enn en som er ferdig oppjalla. Den har riktig frontspoiler og speil, sideskjørtene ser nesten ok ut, mens resten burde plukkes av. Felgene er vel til nød ok. Innvendig er det jo dårlig med bilder, men det eneste som trekker opp er klima og midtarmlene. Prisen avhenger mye av bilens tekniske tilstand, den står det ingenting om, bortsett fra at den er topp. Skulle jeg kjøpt denne ville jeg tatt en veldig grundig sjekk av hele bilen. Er den i topp teknisk stand kunne jeg vurdert å betalt 60, men da skulle jeg ha syntes selger var en grei kar. Det skal sies at det er fint lite som tiltrekker meg ved denne. Som nevnt finnes det mange biler.
95932148 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Vil bare si en ting til..mye plastikk på bilen gjør ikke at bilen stiger i verdi, da skal det være skikkelig gjennomført..så litt nøyere over bildene å fant ut at den frontleppa ikke er laga for M3 fanger men er til en orginal e36 fanger! derfor den ikke passer i det hele tatt! Å bakfanger å sideskjørtene står ikke i stil til fronten! Jeg vil også tro at den faktisk ikke er senka no særlig hvis du ser på klaringa mellom hjulbue å dekk foran! vil tippe på at den er senka 30-40mm foran..ikke noe mer!
Daniel07 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Finn ut hvor mye en 318is (var det ikke n 95mod?) ligger sirkus på i pris uten all plasten.. Så får det en viss peil ivertfall på om han forlanger mye/lite. Anyway det ville jeg ha gjort. Ville også ha fjernet de nederste øyelokka om ikke alt.. (det er meg da) Og i tilegg den nederste plast leppa. Den ryker nok uansett om du ikke er forsiktig. 89000? Jeg ville forsikret meg om at bilen var meget god teknisk og ville nok forsøkt å få den noen lapper ned i pris.. But hey , that is just me.. Good Luck, I`m sure it will work out!
ToreG Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Takker for alle tilbakemeldinger:) Noen som forresten vet om noen bra biler til salg i området rundt rogaland og bort til Oslo? Bør minst vær 140Hk.
marararius Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Jeg så denne bilen ista faktisk.. Lå bak den en stund..
plugg69 Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 jeg ville ha plukket av hele fangeren å montert m3e46 look, for å matchet bakfangeren og skjørta.. eller så kan du evr ta av leppa, men jeg personlig synes da den blir for høy i front i forhold til skjørtene.. så jo ikke ut som den va vpldsomt senka heller da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå