ToreG Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Jeg vurderer å kjøpe en BMW som er stylet av tidligere eier. Med full styling på har den bare 5cm klaring mellom bilen og bakken. Dette ser jeg for meg at kan by på heller store problemer over hver eneste fartshump, og lurer derfor på om det er noe problem å heve bilen litt? Eventuelt pris på dette. Bilen har originale dempere på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Da er det jo bare å kjøpe orginale fjærer, eventuellt noen som ikke senker fullt så mye. Men hvis bilen har så voldsom styling ville jeg heller vurdert å fjærna den. Ingenting som ser merkligere ut enn en stylet bil med 10 cm klaring mellom dekk og hjulbue.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Bra poeng. Men er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig å kjøre over vanlige fartshuper, uten å skrape nedi, dersom en bare har 5cm å gå på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 enten det eller vals noe veldig, og sett på STORE hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Bra poeng. Men er det noen som vet om det i det hele tatt er mulig å kjøre over vanlige fartshuper, uten å skrape nedi, dersom en bare har 5cm å gå på? Hvor er klaringen 5cm da? Hvis det er foran så har det jo litt å si hvor langt ut foran framhjula fronten stikker ut hvis du skjønner, også er det jo stor forskjell på fartsdumper. Min erfaring er at fartsdumer stortsett går greit for da kjører man jo bare seint over. Men i høyere hastigheter og ujevn vei, eller hvis du må kjøre på dårlig grusvei(mareritt) kan by på større overraskelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Orginale dempere og 5cm klaring? Oppskriften på suksess! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Orginale dempere og 5cm klaring? Oppskriften på suksess! Kanskje smartingen har montert på 60 eller 80mm senkefjærer på originaldemperne? Haha! Evt, så den være noe HEFTIG bygget ned foran med leppe på leppe på leppe.. Bilder av den? (hvis du er "redd" for å linke til annonsen, så kan du bare mate inn med kun bilder her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 For meg høres det ut som det er best å ikke kjøpe bilen. En BMW skal være kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Er fult mulig å kjøre med 5 cm klaring, men det anbefales ikke. Før eller senere vil du skrape/knekke frontfanger og i værste fall bunnpanne (gjelder spesielt E30). For å være ærlig virker ikke du som helt rett kjøper til bilen, men det er bare min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Sjekk avataren min Men har org 325 E36 fjører TS... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Sjekk avataren min Men har org 325 E36 fjører TS... vis biler av den på flat bakke og fra siden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13602624 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Huff, for noen øyelokk Den leppa som gjør den så lav burde være grei å plukke av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToreG Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Hvordan vil dere si prisen er da? Bør jeg få den billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navoff Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Jesus christ almighty... noen som ikke kjenner sine begrensninger. Er det der fint, eller er jeg dum nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå