Superbeetle Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 De som vil er hjertelig velkommen til å bevise at min bils kjøregenskaper er verre nå med 70/40mm senk(bilstein dempere og fjærer, samt senkeskåler) enn hvis den var senket likt bak og framme.. En bils kjøregenskaper har jo ikke med hvor mange mm klaring man har til skjermene foran vs bak og hvorvidt 30mm forskjell fra orginalhøyden bak og 70mm forskjell foran virker inn på kjøreegenskapene. Det har jo med hvilke fjærer/dempere man velger og hvordan det hele justeres inn, med hjulvinkler etc.. F.eks M3 da... Den har jo kortere fjærer og dempere enn en orginal e36. Men den er jo ikke like lav foran og bak.. Jeg har beklageligvis ingen beviser om hva som "best", men å si at en bil som er lavere foran enn bak har dårlige kjøreegenskaper enn en som har lik høyde er TULL... Denne ser da ikke ut til å være helt på linje... Forøvrig så bør jo ikke forskjellene være så voldsomme da, da jeg forstår hva du mener med at den må sette seg bak..
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Tror det har vært noe problemer med å få lagt inn bilder. Har ikke fått det til selv de siste dagene, men billa har jo klart det her.... Jaja, ikke vet jeg! Men som folket sier, dropp chrome speil. Ser ikke så bra ut som man gjerne tror hehe
bmw2drs Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 ser endelig ut til at man kan legge ut bilder . kommenter, positivt å negativt !
LianLi Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Vil jo tro at en bil som er senket mere bak en en som en annen har et lavere tyngdepungt, derfor at den kan sitte litt bedre, men hvor mye det vil si i parksis skal ikke jeg svare på
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 De som vil er hjertelig velkommen til å bevise at min bils kjøregenskaper er verre nå med 70/40mm senk(bilstein dempere og fjærer, samt senkeskåler) enn hvis den var senket likt bak og framme.. samme fra meg!
bmw2drs Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 sikkert ikke får ingen ting at du kan senke biler for 2000 kr å opptil mange tusen. Er nok forskjellig der skulle man tro.
bmw2drs Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 ja, har da endelig skaffet meg første bil. meget fornøyd så langt Ting som skal gjøres : - Krystall blink - Krystall tåkelys - M3 speil - Senk, usikker på hvor my, men skal lene den forover - Ny front dette kommer i føste rekke. ellers så har jeg: - Bakrutesenker - Angel Eyes. - Subber - Ny CD. - 17" Sparco. - Div andre småting BILDER PÅ SIDE 2
knut_olestad Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 60/40 senk og M-styling Er ingen fan av de baklysa, men smaken er jo som baken
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 bilder ser fin ut i lakken MEN: dropp å kjøpe krystall baklamper, jeg har hatt det en gang, og jeg var ikke fornøyd... fint de første dagene, men røde og hvite gjør bilen mer stilren! og hva er de lysa i bakfangeren? og m-lister bør også handles ang senk, skal du få den til å bli lik i hjulbuer, bør du senke 40/15, eller 60/40 (og evt senkeskåler )
Superbeetle Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Blir nok bra med planene dine Det første du kan gjøre er å fjerne snusboksene fra hattehyllen, evt bytte ut bmwen i en volvo
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 snusboksene fra hattehyllen det så ikke jeg... nei så harry!
hylle Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Det første du kan gjøre er å fjerne snusboksene fra hattehyllen, evt bytte ut bmwen i en volvo enig, men burde kanskje knuse baklyktene dine først, etterpå kan du fjerne snusboksene dine! mvh Hylle
bmw2drs Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 bilder ser fin ut i lakken MEN: dropp å kjøpe krystall baklamper, jeg har hatt det en gang, og jeg var ikke fornøyd... fint de første dagene, men røde og hvite gjør bilen mer stilren! og hva er de lysa i bakfangeren? og m-lister bør også handles ang senk, skal du få den til å bli lik i hjulbuer, bør du senke 40/15, eller 60/40 (og evt senkeskåler ) lakken er dårlig på skjørtene av enn eller annen grunn :S men skal fikses det og, men tror jeg lakker det samtidig som jeg kjøper ny front. M-lister skal jeg ha, disse er løse å henger hit å dit så det står og får tur. de lysa i fangern er jeg ikke sikker på, men har en liten aning om tåkelys greier. har ikke aning. appropo senk, det kom jo et skille mella 91/92, hvordan ser jeg forskjell ? 40/15 legges til vurdering da, var liksom det som var meningen med å senke den så, alså å få den lik i hjulbuer baklykter er kjøpt av forrige eier. å jeg er ikke så rik, så det å kjøpe baklykter til 2000 kommer ikke i første rekke. men det blir med tid, begynner å jobbe til høsten så. snusboksene er fjernet ble litt mye vibrering å slenging på de
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 dyrer med krystall en vanlige hehe... du må finne ut når den er førstegangsregistrert, og høre med forhandler de må lakkes ja? går ikke å polere den godt da?
bmw2drs Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 hehe, ja sant nok ja hadde jeg ikke vært 17 å da er både skilt å alt av vogn kort sendt inn. men skal være en måte å finne det ut på, å det har noe med fjærne/ et eller annet bak dekket å gjøre, kun det jeg husker nei lakken er borte enkelte plasser så det tvile jeg på. men er noe juks med den lakken der, er litt klumpete så kan se ut som det er en sløv kar som har vært der med spray. sånn btw du ///mysild, har du xenon i tåkelysa eller ser det bare sånn ut ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå