mowz Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 går med på 500 egil! Har ikke hørt noe mer fra han andre så.
Kobar Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 2500kr for panser og begge framskjermene så ordner du med frakt slik at det blir levert en plass mellom mandal og stavanger? går det fint?
Bare_egil Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 går med på 500 egil! Har ikke hørt noe mer fra han andre så. kult, hvor og når kan jeg hente dem?
mowz Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 hmm, ligger her i garagen på tranby, så kan bare møtes på liertoppen en kveld el noe... Skulle helst hatt noen som kunne hente delene som er så store... kan se an litt om det er noen i nærheten som også er intresert.. kan vel ikke bare gå inn på posten med et panser?
Bare_egil Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 hmm, ligger her i garagen på tranby, så kan bare møtes på liertoppen en kveld el noe...Skulle helst hatt noen som kunne hente delene som er så store... kan se an litt om det er noen i nærheten som også er intresert.. kan vel ikke bare gå inn på posten med et panser? flott, sender deg pm..
mowz Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 Nei det er dårlig med felger, eneste jeg har er noe dekker i 215/55-16 dim
mowz Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 Skal se men tror ikke det...gir i såfall beskjed!
mowz Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Kan se, gir beskjed hvis jeg har. Da er skjermene til e36 coupe solgt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå