Gå til innhold

vass m30 turbomotor.


bmw-m535
 Share

Anbefalte innlegg

m30b30 blokk o-ringet og montert oljeunderspyling fra m106

m102 turbo stempler med ventilutak (gjort på ppf)

enem spesial kam 300 insug og 290 eksos

arp bolter.

12,9 rammelagerbolter.

m102 topp, grovt porta. natrium kjølte ventiler orig m102

m30b35 veiv

letteste orig svinghjul til m30

sachs 765 trykkplate samt 4 puck sinter.

flenser til topp i 12mm svartstål og til turbo med t4 flens

nye lager til bunn.

nye pakninger til allt annet.

elring topppakning.

oljekjøler adapter

motor ligger i deler. allt er der utenom dyser ledningsnett sprut turbo

film fra forige eier

selges ca 20 000 eller byttes i m60b40 med mellomlegg.

tlf 93894791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger den forde jeg kjøpte en 6 trinns kasse fra en bmw 740 som jeg tenkte å bruke på den, men det virker ikke til å være så enkelt å få noen til å lage nytt klutchhus så derfor satser jeg nå sansyneligvis på 4l v8 og twinturbo istedet.

forige eier dro over noen gjenger i blokka, derfor så er blokka bytta ut og motoren ligger i deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 blokk passer ikke til dette opsettet, er annen boring men samme slag. grunnen er vistnok forde dette er en av de sterkeste m30 blokkene. motoren er komplett, bare å sette den sammen, kan jeg eventuelt gjøre men regna kanskje med at noen er interesert i at allt er der, utenpå er det jo ingen forskjell på denne og noen annen m30. angående pris så er det vell ikke fælt mye prutningsmonn, jeg taper litt penger på dette og jeg kom også ganske billig til det når jeg kjøpte det. men om du er seriøst interesert så er det bare å ringe så blir vi kanskje enige, skal legge ut bilder i morgen ettermidag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, skjønner. ja jeg er seriøst intr hvis du kan gå ned litt i pris. skal kontakte deg i morgen etter å ha sett på bildene. men da funker vel ikke 3.5l nettet på denne heller? og er det realistisk å kunne dra ut 500hk å ha den levbar med dette oppsettet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 nettet passer, men slik den var før så var det datasprut på den, hadde visst benka 618 hester på hjula ved 1,8 i ladetrykk. sette på originalsprut er vel ikke å anbefale om du skal over 270-280 hester ville jeg tru. skulle nok holde en stund med 500 hester. ved ca 1 kilo var det visst ca 500 i motoren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...