Glenno Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Hei! Noen fra Drammen som kunne tenke seg felleskjøring til bmwccn Rudskogen imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Søndag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Tja skal ikke imorgen altså? Vurder faktsik søn også da det vel sikkert er litt mindre trafikk på banen. Sender deg en pm (mob nr) jeg hagenisse så kunne vi kansje kjørt sammen fra øvre Eik.. eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Jeg skal kun kjøre søndag iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Okej, ja får se om det kansje blir 2 dager. Skal iallfall innover imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 hagenisse er så sjenert at han vil bare på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Bumpe litt med tanke på morgen dagen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 hagenisse er så sjenert at han vil bare på søndag Drar helst på banetreff for å kjøre jeg; ikke stå i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Var ikke så mye kø i dag egentlig. Kun i starten på dagen, men de siste timene så var det masse kjøretid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Ikke mye kø å klage over idag hagenisse. Syntes folket i bmwccn var flinke jeg selv med noen mindre tekniske problemer med speaker systemet. Men når hadde du tenkt deg innover imorgen hagenisse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Drar ca 08:00 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Jepp, møtes på by the way Hokksund eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Merklig ikke flere som melder interesse fra drammen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Må ha bensin, så fyller på den saken på eikersenteret ca klokka 8 tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå