Glenno Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Hei! Noen fra Drammen som kunne tenke seg felleskjøring til bmwccn Rudskogen imorgen?
Glenno Posted May 30, 2008 Author Posted May 30, 2008 Tja skal ikke imorgen altså? Vurder faktsik søn også da det vel sikkert er litt mindre trafikk på banen. Sender deg en pm (mob nr) jeg hagenisse så kunne vi kansje kjørt sammen fra øvre Eik.. eventuelt.
Glenno Posted May 30, 2008 Author Posted May 30, 2008 Okej, ja får se om det kansje blir 2 dager. Skal iallfall innover imorgen.
hagenisse Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 hagenisse er så sjenert at han vil bare på søndag Drar helst på banetreff for å kjøre jeg; ikke stå i kø.
R Andersen Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Var ikke så mye kø i dag egentlig. Kun i starten på dagen, men de siste timene så var det masse kjøretid!
Glenno Posted May 31, 2008 Author Posted May 31, 2008 Ikke mye kø å klage over idag hagenisse. Syntes folket i bmwccn var flinke jeg selv med noen mindre tekniske problemer med speaker systemet. Men når hadde du tenkt deg innover imorgen hagenisse?
Glenno Posted May 31, 2008 Author Posted May 31, 2008 Merklig ikke flere som melder interesse fra drammen da?
hagenisse Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Må ha bensin, så fyller på den saken på eikersenteret ca klokka 8 tenker jeg.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now