Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Noen fra Drammen som kunne tenke seg felleskjøring til bmwccn Rudskogen imorgen?

Posted

Tja skal ikke imorgen altså?

Vurder faktsik søn også da det vel sikkert er litt mindre trafikk på banen.

Sender deg en pm (mob nr) jeg hagenisse så kunne vi kansje kjørt sammen fra øvre Eik.. eventuelt.

Posted

Okej, ja får se om det kansje blir 2 dager. Skal iallfall innover imorgen. :-)

Posted

Var ikke så mye kø i dag egentlig. Kun i starten på dagen, men de siste timene så var det masse kjøretid!

Posted

Ikke mye kø å klage over idag hagenisse. Syntes folket i bmwccn var flinke jeg selv med noen mindre tekniske problemer med speaker systemet. Men når hadde du tenkt deg innover imorgen hagenisse?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...