Gå til innhold

passer disse luggene min e34? HASTER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, trenger sårt nye felger og dekk til e34'n min, og snubla over disse her:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link

men er usikker på om de vil passe på bilen =S

har selv NULL peiling på boltsirkel og innpress osv...så jeg hadde håpet at noen her kunne hjelpe meg =)

har hadd kontakt med selger, og har nesten sagt jeg skulle ha dem, så det haster litt!

det er forresten de ac-schnitzer felgene...

og tror dere at dekkene blir for breie? =S

er 100% original e34, uten verken senk eller valsing...

håper noen kan hjelpe meg veldig kjapt, for her trengs det SÅRT nye felger, etter et ublidt møte med asfalthull =S

takker på forhånd for raske svar ;)

Skrevet

Boltsirkel og Inpress stemmer, men med tanke på at disse har sittet på e39, så må du ha senterringer. E34 har 72,5 senter, mens E39 har 74,1.

Jeg vet at 255 dekk passer bak på E34, men dog usikker på 245 forran :?

Skrevet

takktakk =)

men, slike senterringer...er de dyre, og hvor får jeg tak i slike kjappest og billigst mulig?

er det så stor forskjell på hjulbuene på e34 og e39?

hadde jo vært kjipt å få for brede dekk fremme :?

jeg ser du også har e34...hvor brede dekk har du klart å ha fremme?

Skrevet

senterringer har dem hos div dekksjapper rundt om tenker jeg.. koster ikke mye. er 4 små plastringer som skal inni senterhullet på felgen.

selv kjører jeg med"bare" 225 foran, men ser forrige eier har fått det godkjent og skrivd ned i vognkortet med 235 foran..

Skrevet

takker og bukker :)

ja, har 225 forran på bilen nå...og ser at det fint går ann med littegrann større, f.eks 235....men problemet er at disse er 245 :?

og DER blir jeg litt mer usikker...

ser på carfolio.com at 94- m5 ble levert originalt med 245/40 zr18 på alle hjulene...men det er jo m5...kanskje bredere skjermer el no...jeg vet ikke :?

Skrevet

jeg har 235 fremme, og tror 245 skulle gå, ihvertfall siden du ikke har noe senk. men det blir nok ikke så veldig pent. ville gått ned til 225 eller 235 etterhvert. ang, senterringer betalte jeg akkurat 65,- pr stk. og du MÅ ha senterringer, ellers blir du sabla plaget med virbrasjoner og drit.

som nødløsning fungerer det faktisk med noen runder isolasjonstape for å få hjulene sentrert. ;)

Skrevet

Jeg har nettopp kjørt litt med 245/40-18 framme på min e34 med senk uten valsing, var ikke noe problem, verken subbing eller ved full sving. tok ikke borti, men skal nevnes at jeg hadde et13 da.

Skrevet
Jeg har nettopp kjørt litt med 245/40-18 framme på min e34 med senk uten valsing, var ikke noe problem, verken subbing eller ved full sving. tok ikke borti, men skal nevnes at jeg hadde et13 da.

et'n sier meg null og niks dessverre :P

men du mener at det her burde gå bra?

men da sier vi det :wink:

da ringer jeg og kjøper felgene da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...