Gå til innhold

BMW E36 Coupé Seidl Widebody Kit

FrAnKy
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med degselv?

Er mest sjarm i å bygge bilen selv eller??

"Alle" kan jo sette bort arbeidet.. Er vel kanskje det jeg syns er minst om med hele gatebil opplegget nå, at både styling av biler, og trimming av motorer er "allemannseie".. Blir så kjedelig når det går så langt at til og med folk som IKKE har peiling på bil, kjører med superstyla biler med en motor de aldri hadde kunne greidd å skru sammen igjen om noe ryker..

Hvorfor kan ikke alt være som før, når bilinteresserte var bilinteresserte og alle andre bare ga faen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seidl kittet skal vel litt til å klare selv.. Ha litt tolmodighet hvertfall.. Og lakkering MÅ jo fagfolk gjøre..

Men før så var det jo slik, at om man ikke kunne montere, kjøpte man heller ikke :P

Er som å reise fra Oslo til Alta, for å kjøpe en laks som en annen har fiska, for 10 ganger den prisen det hadde kosta å fiske den selv.. Og kan du ikke fiske, så kjøper du den vel på butikken til normal pris? Ellers lærer man underveis..

Og når du da kommer hjem til kona? Tror du hun er begeistret for at du har vært i Alta og kjøpt dyr fisk, når hun i utgangspunktet ikke er så veldig glad i fisk? Og som når du kommer til den største fiskefanatikeren på hjemstedet ditt, hva tror du han synes er mest kult? Å ha fiska fisken selv, eller å ha reist til Alta å kjøpt en fisk, som en annen har fiska, for 10 ganger prisen det hadde kosta å fiska den selv, og at du da ikke gikk i butikken å bare kjøpte den der til vanlig pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg vil få fagfolk til å gjøre arbeidet, er for at det skal se bra ut! Og dessuten jobber jeg en del, og har ikke noe sted og holde til. Så hvorfor ikke levere bilen til noe som kan gjøre jobben ferdig for deg, menst du er på jobb og tjener penger. Og kan hente bilen når den er ferdig. Så er alle fornøygd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Engvik på sjøholt lakkerer også.. Han har lakkert to av mine tidligere biler. E36 325i cab i lemans blå metallic og en E39 540... Han er dyktig, men viktig å avtale pris. Kan være litt frem og tilbake der:p

sjekk www.gesi.no for kontaktinfo...Han kan lakke, montere å gjøre bilen slik du vil ha den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jok en metafor.. Regner med du skjønte det, og i og med at det var en metafor for å illustrere akkurat HVA jeg mente, er den slettes ikke usaklig..

Når det er sagt..

Vil jo tippe at lakkering kommer på en plass mellom 25-40000 i mettallic avhengig av hvordan bilen ser ut i dag og hvor mye forarbeid de trenger.. Også tror jeg de nok bruker litt tid på montering..

Vil nok tippe det koster deg en plass rundt 80 - 100 000 å få dette gjort? Verkstedspriser er jo ikke akkurat lave for tiden. Vanlig pris er vel en 600 kr pluss mva. Og at de bruker 50-60 arbeidstimer på å montere tror jeg nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...