FrAnKy Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Er usikker på om det er vert dette.. Totalt for hele arbeidet vil prisen komme på 80.000,- til 120.000,- Kommer ann på hvor bra arbeidet er utført og hvor dyr lakken er.
BreitBau Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Det er jo verdt det om du er villig til å legge så mye penger i det. Må jo tenke på verdiene det gir deg tilbake.. "Guttedrøm", folk som ser etter bilen, osv.. Men joda, du har nok rett. Samt at jeg begrenser meg nok ikke når jeg sier at du har rett med 80 - 120 00.. Jeg TROR nok det er det koster.. Alternativet er jo en pen E46 med "riktig" styling. Lykke til uansett da.
knut_olestad Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Du har ikke kikka på nettet etter biler da? Så et par på mobile.de for noen uker siden
FrAnKy Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 For prisen jeg må gi for Seidl E46 Widebody kit (styling, montering og lakkering) kan jeg få full Rieger Infinity kit (ferdig montert og lakkert), vader interiør, ett gromt effektanlegg og ett heftig stereo.
knut_olestad Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Eller du tar de penga og selger den du har, og vips: M3
bunshi Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Eller du tar de penga og selger den du har, og vips: M3 Word Du kjenner ikke til noen som igjen kjenner noen som kunne ordna svartejobb til deg da? Sparer jo mye på lakkering der.
BreitBau Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Ontopic: Franky. Sedan eller Coupe? E36 syns jeg personlig kler stilen best å breddes Infinity. Beholder linjene, og bilen blir brutal, men holdes likevel clean.. Vil nok anslå det er noen timer med breddebuene. Passformen er rett og slett rævva, pass på at du bestiller skikkelig Lim.. Og bruk mange timer på å montere. Pass hverttfall på at de som gjør det gjør det SKIKKELIG.. Alt for mange biler med sprekker i buene der ute.. Om du er seriøst interessert i fremgangsmåte og hvilket lim du burde bruke, anbefaler jeg deg å legge meg til på Msn (Vet det er fjortissaddresse men har hatt den siden jeg var 14 (for 10 år siden)) zxy_boy@hotmail.com Ellers er også Widejuggao på forumet veldig behjelpelig. Begge våre tråder inneholder bilder av prosjekt underveis, og etter slutt! Kan også være behjelpelig med felgstørrelser osv. Og ang felgstørrelser så kan du jo også regne inn 30 - 40 000 i pris for dekk og felg, samt at du må ha noe småsnacks som camberstag og senk for at det skal bli pent.. Som sagt.. Ta kontakt om du er seriøst interessert i å gjennomføre dette..
FrAnKy Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Offtopic, menFrAnKy, har du en bestefar i Syvde? Stemmer d!
FrAnKy Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Ontopic:Franky. Sedan eller Coupe? E36 syns jeg personlig kler stilen best å breddes Infinity. Beholder linjene, og bilen blir brutal, men holdes likevel clean.. Vil nok anslå det er noen timer med breddebuene. Passformen er rett og slett rævva, pass på at du bestiller skikkelig Lim.. Og bruk mange timer på å montere. Pass hverttfall på at de som gjør det gjør det SKIKKELIG.. Alt for mange biler med sprekker i buene der ute.. Om du er seriøst interessert i fremgangsmåte og hvilket lim du burde bruke, anbefaler jeg deg å legge meg til på Msn (Vet det er fjortissaddresse men har hatt den siden jeg var 14 (for 10 år siden)) zxy_boy@hotmail.com Ellers er også Widejuggao på forumet veldig behjelpelig. Begge våre tråder inneholder bilder av prosjekt underveis, og etter slutt! Kan også være behjelpelig med felgstørrelser osv. Og ang felgstørrelser så kan du jo også regne inn 30 - 40 000 i pris for dekk og felg, samt at du må ha noe småsnacks som camberstag og senk for at det skal bli pent.. Som sagt.. Ta kontakt om du er seriøst interessert i å gjennomføre dette.. Dette er snakk om en Coupé
FrAnKy Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Eller du tar de penga og selger den du har, og vips: M3 Jaja.. Så sier forsikringselskapet: Drit og dra!
m3rnie Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Offtopic, menFrAnKy, har du en bestefar i Syvde? Stemmer d! D ej trudde Gratulere med fin bil!
BreitBau Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Pen bil... Som sagt.. Kan være behjelpelig jeg.. Er litt opptatt på kvelden for tiden men er evt bare sende PM eller mail så svarer jeg når det passer.. Bare hyggelig det å dele erfaringer..
FrAnKy Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Har tatt av fronten, sideskjørtene, da dette var skadet og såg ikke noe fint ut. Nå skal jeg snart ha på ny styling. Men må bare finne ut hvem skal utføre arbeidet for best resultat. Vurderer sterkt å ha på full Rieger Infinity.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå