BimmerKing Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Fine bilder Marius :D Ang nybegynneren over her, så kan jeg bare si meg enig med resten av de som har svart over her.. Det finnes mange gode sider med tips og triks til fotografering. Dog lite som har med foto av bil å gjøre. Prøv f.eks foto.no og klikk deg videre via linker osv Ellers så er jo google din venn, samt at Nettby har MANGE grupper som omhandler foto.... Søk og du skal finne. Hvis ikke kan du sende meg en PM så kan jeg snde deg noen linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 jepp, photobucket har resiset bildene mine ja, så det nå jeg og.. takker for fine komentarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 mhm flotte bilder;) min ser ut som de er tatt med engangs kamera og tatt i fylla:P Noen tips til en nybeynner? Jeg er nybegynner selv, men en ting som jeg har funnet ut at funker ganske bra er å finne et motiv som er litt stilig i seg selv og deretter sette bilen inn i motivet... Håper ikke jeg formulerte meg helt råttent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Takker for fine komentarer Følger på med en liten update her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Kule bilder! Likte spesielt det med containerene i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Kanonbra bilder Fikk lyst å gå ut og eksperimentere med kameraet til fruen. Bare så synd at det regner smådjevler her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 bare å finne seg et p-hus hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 hmmm... var nice de også ot: blir du av for tia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 takker ot: er da her jeg, har bare blitt -en del- sene netter nå i det siste. Blir slik når man må skrue Auda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 aha... kjipt om du ikke kommer med bilen da men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Ikke så aller verst de bildene, men burde få dem litt lysere... Bilen forsvinner litt mye i dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 bildene var nok enda mørkere i utgangspunktet har prøvd å gjort dem litt lysere, men kunne ikke gjøre så mye mer uten at det ble stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Er det en grunn til at det omtrent ikke er bilder bakfra? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 ja, en stor grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå