Aama_Racing Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Jeg og Sammy kjedet oss her en dag, så vi dro til Ålesund og tok noen bilder av goskuta hans:) Kom gjerne med komentarer og konstruktiv kritikk:)
-Sammy Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 Storfornøyd jeg All ære til fotograf Aama ! Mange takk for strrøkne bilder. Må kjede oss mer vi tror jeg
///Mysild Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 spot on \:D/ vi får ta en tur med kameraet til halvard og ta bilder sammen
Spinx Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 mhm flotte bilder;) min ser ut som de er tatt med engangs kamera og tatt i fylla:P Noen tips til en nybeynner?
Ad|oS Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Mitt beste tips er egentlig å hente litt inspirasjon fra bilder på nettet for så å gå ut med eget kamera å ta masse bilder. Beste måten å lære på er å ta bilder og eksperimentere med kamera. Du kan ikke bare lese deg til å bli en god fotograf
Marius2002 Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 mhm flotte bilder;) min ser ut som de er tatt med engangs kamera og tatt i fylla:P Noen tips til en nybeynner? Må bare hente inspirasjon og se litt på hva andre har gjort. Prøv deg også frem. Du kan ta 100 bilder men fortsatt bare 5 som fungerer Speilreflekskamera er det beste, men går helt fint med et vanlig digitalkamera også. Her inne er det noen bilder som jeg ihvertfall synes er veldig kule: http://www.performancebmwmag.com/wallpapers.htm
Aama_Racing Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 mhm flotte bilder;) min ser ut som de er tatt med engangs kamera og tatt i fylla:P Noen tips til en nybeynner? Er nybegynner jeg og:P så kan ikke så mye, Men gode tips fra de over meg her:) Ta mange bilder, og lek med vinkelene, se etter potensielle tøffe bakgrunner o.l og ta bilder, lek med lukkertiden, og de forskjellige funksjonene, så skal du se du får mye tøffe bilder:) men anbefaler et stativ når du skal ta bilder med lang eksponering.. åsså kan du se på f.eks fotopia.no hvor det står mye god informasjon om hvordan kameraet fungerer og forskjellige tips:) Håper vi får se maaaange fete bilbilder her inne
E.H.D Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Meeeget fine bilbilder dette Aama. Men har et spørsmål, og det er om du lot Photobucket resize bildene da du lasta de opp? Synes jeg ser en del digitale artifakter eller hva jeg nå skal kalle det i en del av bildene. Dette kan være Photobucket sin feil.
marararius Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Flotte bilder, og bilen er ikke så værst den heller Hehe.. Strøken
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now