Ad|oS Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Vi er vel ikke kritisk til uorginal styling!? Vi er da tross alt bimmers og ikke BMWCCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hej ! hva er det dere driver å mumler om hera? Baksnakking og greier! fisj Men jo jeg tror vi alle vet grunnen til at kjendisrumpen ikke blir avbildet. Ser foresten ut for at den muligens blir å observere i kristiansand neste helg og dere er herved advart. Ta med bind for øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 haha ^^ okey, det høres bra ut skal ha bind for øynene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Pass på at bindet ikke er brukt da, sondre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Hahaah chiefed ! menne... det er jo over 3 timer ned til kristiansand.. fyda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 skitne tanker på dere! men, haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 er verdt det da... hvis været er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Jeg må jo opp kl 4 jeg lørdagen da skal jeg vær der før alle dere andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 nei da... kan møtes halv 9 eller 9 med min jobb den ligger ca 10 min før krsand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Ja det høres ut som en plan det da får vi satse på at det ikke blir noe reimkonsert på vei nedover.. da tar jeg fart og triller inn på området isteden.. Men nu ska jag sova! Du får ha en ellers sjef kveld videre Så snakkes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 den er god, snakkes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå