Mafia Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Trenger litt hjelp, mangle siste slanten med kjøleveske. det som ligger inni selve motoren, finner ikke den pluggen som vanligvis er godt synlig. E36 320
Mafia Posted May 31, 2008 Author Posted May 31, 2008 Drit i det, fant det ut. Men nå knakk skuren til termostathuset i motorblokken, og noen skal dø for det
Torminator Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Hvor fant du den skruen? Skal bytte kjøleveske på min 320i M52 snart jeg også...
BreitBau Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Er jo helt latterlig lite de skruene skal strammes da.. Har knekt minst 2.. Men begge kom ut..
Yngvejos Posted August 18, 2008 Posted August 18, 2008 Termostathuset skal vel strammes med 10-12nm om jeg ikke husker feil. Det var ivertfall mye lavere enn momentnøkkelen min kunne gå. Den starter på 20nm. Da jeg byttet termostat på min m50, var jeg så heldig at termostathuset sprakk første gangen jeg strammet det.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now