Gå til innhold

Kjøpe ny bmw.. hvilken?


 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på åssen det er å forsikre disse bilene?

Er vel ikke så mange bilene som er dyrere å forsikre for unge mennesker enn nettopp m3 og m5. Så dersom du ikke har høy bonus eller kan sette den på noen som har (mor, far osv), så blir det grisedyrt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på åssen det er å forsikre disse bilene?

Er vel ikke så mange bilene som er dyrere å forsikre for unge mennesker enn nettopp m3 og m5. Så dersom du ikke har høy bonus eller kan sette den på noen som har (mor, far osv), så blir det grisedyrt.. :roll:

Det stemmer, men det kommer litt an på hvor man bor. Disse bilene er det ofte påkrevd med tracking på også. Blir nok en høvding ekstra i året det også. Eller så kan du jo bare ha ansvarsforsikring og sove i bilen :lol: Vadersetene i M3 er nydelige å sove i, har ikke prøvd M5, men de er sikkert bra de også. Bare husk å sette vinduet litt på gløtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på åssen det er å forsikre disse bilene?

Er vel ikke så mange bilene som er dyrere å forsikre for unge mennesker enn nettopp m3 og m5. Så dersom du ikke har høy bonus eller kan sette den på noen som har (mor, far osv), så blir det grisedyrt.. :roll:

Det stemmer, men det kommer litt an på hvor man bor. Disse bilene er det ofte påkrevd med tracking på også. Blir nok en høvding ekstra i året det også. Eller så kan du jo bare ha ansvarsforsikring og sove i bilen :lol: Vadersetene i M3 er nydelige å sove i, har ikke prøvd M5, men de er sikkert bra de også. Bare husk å sette vinduet litt på gløtt.

HAHA :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Hadde sitti å lødd meg i hue selv... e-34 eller e-36.

Tingen er at m5 er endel rimeligere enn broren. Det er mange e-34 ombygde der ute. Mange er også bra ombygd, men vær likevel forsiktig.

E-36 er jo endel penere og litt dyrere( som oftest)

Ta deg en prøvetur i dem begge, da faller valget så mye enklere!

Forsikring er helt klart litt dyrt, men det koster å værra kar. Jeg har measly 20% og måtte i begge tilfeller(e-36 97mod) (E-34-1992mod) betale 15000 i året med delkasko hos gjensidige. Kasko var 47000 om jeg ikke husker helt LeiF! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 50% er over 25 år og bor på landet. jeg forsikra min m3 med full kasko uten leiebil og 8000 i egenandel. 12.300,- i året. helt greit synes jeg.

1986 Porsche 911 3,2 carrera ble 16.500,- til sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...