vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Stilig;) Tror det kan bli nice.. Du får poste bilder så fort den er lakkert!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Her er et bilde fra maskeringen, flere bilder kommer over helgen en gang.
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Nice... Du har sinnsykt peil på maskering vil jeg tørre å påstå.. tror det kan bli tøft jeg, bare ikke den andre fargen blir veldig annerledes så du ser skillet helt enormt godt. Tar du foresten på deg bare lakk oppdrag også?
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 21, 2008 Forfatter Skrevet August 21, 2008 Nice... Du har sinnsykt peil på maskering vil jeg tørre å påstå.. tror det kan bli tøft jeg, bare ikke den andre fargen blir veldig annerledes så du ser skillet helt enormt godt. Tar du foresten på deg bare lakk oppdrag også? Fargen er ikke noe knall farge nei, det er en effekt lakk. Nesten som flakes, bare små og sinte. De skifter i regnbue farger, det kommer et bilde i morgen og tenker jeg Klarlakken skal slipes for så å få non strøk til Tar alt i lakk opdrag via Blakstad Auto ja !! Også ombygging av kaross, bredding, bad look osv osv.
vetu03 Skrevet August 21, 2008 Skrevet August 21, 2008 Okey;) Tror jeg blir nice!!! Du gjør det ja, hmm;) Det høres bra ut...
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Flere bilder, fargen blir helt vill i sola da. Bør vel sees live også
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Sinnsykt råttt!!! Den der syntes jeg ble rå... Likte faktisk farge og lakk veldig godt. Hadde ikke hatt noe i mot å rægga rundt i den.
Ole@Automote Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Husker noen som nevnte ghost flames tidligere her Ble rått som vanlig det her
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 22, 2008 Forfatter Skrevet August 22, 2008 Husker noen som nevnte ghost flames tidligere her Ble rått som vanlig det her Det er jo ikke ghost flames, det er tribal flames ala ghost light Bar vent til du får se den i sola, den fargen vokner til live da. Er det no treff i omegn snart da, så jeg kan få vist den frem litt. Kanskje det dokker opp en kjøper også
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Her er en smakebit av bilen i sola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå