LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Sal bygge en E46 320 coupe, om jeg får en kjøper kan vedkomende selv få være med å bestemme felger, farge, styling osv. Den er svart nå, med svart skinn innteriør og svart taktrekk. Tanken er 19" felger til 5 serie, med fet kant. Valsa buer, tinnlakt for å få de med den ytterste knekken (lik som orginal buen) eventuelt M3 buer ? Justerbart senkesett. Facelift front med bad look panser. M3 fangere foran og bak ? Sota ruter, med proff film. Farge ??? Flere farger ?? M3 gjeller i fram skjermene ? Her er det store muligheter for å få bilen slik du ønsker den !!!! Tenker veldig på Vertini Hennessey felger fra E18 Motorsenter. http://www.motorsenter.no/felger.html
bård Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 hvilken pris sånn ca blir det? Høres i allefall dyrt ut, mtp lista over:)
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 hvilken pris sånn ca blir det? Det blir nokk mellom 200 og 250 en plass, det kommer selvsagt an på hvilket utstyr som skal på. Nå husker jeg ikke helt hva km stand er, men tror den er under 150 t km. Siden står i et ratt med noe gult på, så blir nokk det også byttet til eventuelt et M ratt.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Da har jeg bestilt masse deler. Facelift front, altså panser skjermer og lykter til 2003 mod. Og Vertini Hennessey felger i 8.5 og 9.5 X 19. Og M3 fanger foran, alle facelift og fanger er orginal deler !!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Ting som er bestilt. 2003 Facelift, panser, skjermer, lykter m svart inni og crome nyrer. Orginal deler !! M3 fanger, orginal. Rieger leppe til M3 fanger, den som bygger 44mm. Rieger bakrute senker. Rieger side skjørt. Spoiler bakluke, den lille orginale. E46 M3 speil, kopi. Supersport justerbart senkesett. Vertini Hennessey 8.5 og 9.5 X 19. Continental dekk, 225.35 foran og 255.30 bak. 35% Sun Guard sotfilm til alle ruter bortsett fra frontruta. Super Sport dobbel tut eksospotte. Bakfanger har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men alternativ er M3 eller Rieger for å lime på nedre del på orginal fangeren. Lakkering er jeg heller ikke sikker på enda, men tenker ikke på noe helt spesielt. Gjerne 2 farger, litt nøytrale. Men om noen som vil kjøpe kan få akkurat det de vil !! Noe jeg har glemt kom gjerne med forslag ! Bilen er orginalt svart (668) Blank svart.
Sir Hofstad Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Høres greit ut. Men det Automote jeg har sett har ikke vært imponerende akkurat. Hva gjør du for at bilene skal være i ordentlig stand? (Vetjeg ikke skal legge ut slike spørsmål i salgstråd)
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Høres greit ut.Men det Automote jeg har sett har ikke vært imponerende akkurat. Hva gjør du for at bilene skal være i ordentlig stand? (Vetjeg ikke skal legge ut slike spørsmål i salgstråd) Hva mener du med ordentlig stand, sånn teknisk mener du ? Om den har non slitte foringer, opphengs kuler osv. Så blir alt sånn byttet. Og den leveres med godkjent 4 hjuls kontroll, lys blir justert osv. Forklar meg gjerne hva som ikke er bra med Automote bilene, slik at jeg ivertfall kan få retta på det Dette er ikke en Automote bil da ! Selv om den kanskje kan se litt slik ut etterhvert, jeg har trossalt jobbet lenge for Sivert.
mrbatnes Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 kjør på med bilder når du begynner å bygge gjerne bilder av hvordan den ser ut nå med
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Det er ihvertfall godt at det heter "bad look" panser, for det er virkelig BAD LOOK Meeenne... hvorfor egentlig bruke BØTTER OG SPANN med penger på dyre felger? Dyre replika er vel like gode? Både kvalitet og utseende?
S.Arnesen Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Høres greit ut.Men det Automote jeg har sett har ikke vært imponerende akkurat. Hva gjør du for at bilene skal være i ordentlig stand? (Vetjeg ikke skal legge ut slike spørsmål i salgstråd) Hva mener du med ordentlig stand, sånn teknisk mener du ? Om den har non slitte foringer, opphengs kuler osv. Så blir alt sånn byttet. Og den leveres med godkjent 4 hjuls kontroll, lys blir justert osv. Forklar meg gjerne hva som ikke er bra med Automote bilene, slik at jeg ivertfall kan få retta på det Dette er ikke en Automote bil da ! Selv om den kanskje kan se litt slik ut etterhvert, jeg har trossalt jobbet lenge for Sivert. Må si meg enig med Hofstad... syns alle automote bilene virker like... som f.eks det at alle skal ha slik todelt lakk. syns ikke det ser det minste bra ut...
ChrZZ Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Høres greit ut.Men det Automote jeg har sett har ikke vært imponerende akkurat. Hva gjør du for at bilene skal være i ordentlig stand? (Vetjeg ikke skal legge ut slike spørsmål i salgstråd) Hva mener du med ordentlig stand, sånn teknisk mener du ? Om den har non slitte foringer, opphengs kuler osv. Så blir alt sånn byttet. Og den leveres med godkjent 4 hjuls kontroll, lys blir justert osv. Forklar meg gjerne hva som ikke er bra med Automote bilene, slik at jeg ivertfall kan få retta på det Dette er ikke en Automote bil da ! Selv om den kanskje kan se litt slik ut etterhvert, jeg har trossalt jobbet lenge for Sivert. Må si meg enig med Hofstad... syns alle automote bilene virker like... som f.eks det at alle skal ha slik todelt lakk. syns ikke det ser det minste bra ut... Som nevnt tidligere, så begynner todelt lakk å føye seg i rekken over ting som var INN før: - kamelon-lakk - lakk med flakes - Og nu: todelt lakk På tide å finne på noe nytt, gutter (& og jenter?)!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Det er ihvertfall godt at det heter "bad look" panser, for det er virkelig BAD LOOK Meeenne... hvorfor egentlig bruke BØTTER OG SPANN med penger på dyre felger? Dyre replika er vel like gode? Både kvalitet og utseende? Nå har jeg vel ikke brukt mye penger på felger !? At replica har samme kvelitet er jeg ikke enig i, men helt greit. Ble rett over 8 lapper for felgene + dekk.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Høres greit ut.Men det Automote jeg har sett har ikke vært imponerende akkurat. Hva gjør du for at bilene skal være i ordentlig stand? (Vetjeg ikke skal legge ut slike spørsmål i salgstråd) Hva mener du med ordentlig stand, sånn teknisk mener du ? Om den har non slitte foringer, opphengs kuler osv. Så blir alt sånn byttet. Og den leveres med godkjent 4 hjuls kontroll, lys blir justert osv. Forklar meg gjerne hva som ikke er bra med Automote bilene, slik at jeg ivertfall kan få retta på det Dette er ikke en Automote bil da ! Selv om den kanskje kan se litt slik ut etterhvert, jeg har trossalt jobbet lenge for Sivert. Må si meg enig med Hofstad... syns alle automote bilene virker like... som f.eks det at alle skal ha slik todelt lakk. syns ikke det ser det minste bra ut... Som nevnt tidligere, så begynner todelt lakk å føye seg i rekken over ting som var INN før: - kamelon-lakk - lakk med flakes - Og nu: todelt lakk På tide å finne på noe nytt, gutter (& og jenter?)! Jeg er klar for å hive på kun en bra farge også jeg
Mexos Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Drep nå ikke karen med kritikk her nå da. Han sier jo at bilen vil bli bygget etter kundens smak. Dessuten synes jeg planene høres bra ut Må jo passe original polizei også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå