e46diesel Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 nei det der er en m3 fanger samme som jeg kjøpte på gs ser det utsom.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 hva er det med den fangeren der? er det den orginale fangeren som er modifisert av noe slag? Fangeren er en orginal M3 fanger !!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Hæmnskjæln:Du som har lakkert min bil og? Det er nokk d ja
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Ligg det ut fler bilda av 4-dørsn? Evt link te den? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=772240#772240 Her fijn du væl nån bilda !!
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Skrevet Juli 3, 2008 Da har jeg valgt hoved fargen på bilen. En meget pen Lamborghini grå farge, med veldig mye perlemor/mettalic effekt !! Kommer ikke bra fram på bildet, men man ser da litt. En liten prøvelakkering på en skjerm. Vi har også for salg et orginalt avagbart hengerfeste til E46. Med det orginale ledningsnettet. Kan om ønskelig monteres !! Kom med bud !! mail leikis@live.no Tlf 92290821
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Litt flere bilder. Hengerfeste selges !!
vetu03 Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Nice farge... Men blir den flamme lakkert sånn som på testen? Beli en veldig spesiell lakk på flammene? Den var fin egentlig.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Nice farge... Men blir den flamme lakkert sånn som på testen? Beli en veldig spesiell lakk på flammene? Den var fin egentlig. Det blir muligens ca slike fammer ja, det er brukt en spesiel effektlakk fra Alsa i flammene. Vi får se, om det dukker om no kjøper som vil ha noe spesielt før jeg rekker å lakkere den.
anders87 Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Sveist "badlook" over baklyktene og?! DET har jeg ikke sett før, men så stilig ut! Kan bli stilig med den flammelakkeringen, skal den bare gå langs sidene, eller blir det over panser og bakluke å?
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 Sveist "badlook" over baklyktene og?!DET har jeg ikke sett før, men så stilig ut! Kan bli stilig med den flammelakkeringen, skal den bare gå langs sidene, eller blir det over panser og bakluke å? Ikke sveisa over baklyktene nei, bare en test med tape. skal jeg ha noe der må jeg orddne noe i stål for så å lime de på lyktene. Om det blir flammer blir det panser og bakover til fremre del av bakskjermer. Tanken er noe mere i denne retningen, litt mere tribal flammer !!
Spiritus Sancti Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Dropp fammene.. Er ikke noe pent, eller så er bilen rå som faen!! Tips fra en full drittunge som tar kvelden alt for tidlig!!
isanfa Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Helt enig med spiritus, dropp flammene. La flammene være til "Overhauling" gutta som lakker gamle amerikanera. Og den fargen du har der, tror jeg blir sinnsykt fin på bilen, og da med kun den fargen. Meget mye effekt i disse lambofargene. Satt og bladde i lambo kartet her omdagen, og den fargen vil jeg ha på en bil en dag!!!! Ellers, kanll fin bil da:)
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Er redd det blir for "tamt" med bare en farge, den kommer ikke til å skille seg nokk ut fra mengden av BMW. Men er åpen for forslag til andre ting jeg kan lakke på, for jeg er veldig ivrig på å ha noe extra på. Det er jo det som skal kjennetegne bilene som jeg har ordna/lakka. slik som alle fra Automote. Selv om ikke alle liker de så er det alltid noen som gjør det. En som har ringt på bilen var litt gira på nesten lik lakkering som vi hadde på svart/oransje caben. Så vi får se
elegance Skrevet Juli 5, 2008 Skrevet Juli 5, 2008 Rå bil, men hvis jeg personlig skulle hatt en 320ci, så hadde jeg aldri kjøpt en med flammer på. Tror jeg snakker for godt over halvparten av dine potensielle kjøpere også. Syntes bilen skiller seg nok ut med bad-locken. Noe jeg faktisk syntes bilen kler:) Hadde du lakkert bilen i alpineweiss eller brannbil-rød så hadde den nok fått nok oppmerksomhet i seg selv. Men kul den fargen du har valgt nå også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå