Jørgen-Fastbmw Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Buret mitt er trekt helt i taktrekket, er godt synlig utenfra alikavell.. Røra som går fra hovudbøyle og fram er ikkje montert endå, men dei skal eg lage som att dei er utskubare.. dei vil gå helt i taktrekket dei og, og alikavell godt synlige...
leif harald Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 ditt er en smule lavere... sammenligna med ett bilde jeg fant av tore sin på dataen... muligbildene lyger litt da, men ser slik ut.men tore har til gjengjeld sinnsykt lave seter.. samboeren min klarte åvidt å se over rattet når hun kjørte den... da satt hun nesten helt utpå kanten av setet.... hun hadde foresten med å trykke inn clutchen da da den er laget av...betong? men det er da du som skal like utseende, så det blir nok bra... Skal lage et bilde av mitt fra siden og tore sitt fra siden jeg, så kan dere se, måtte foresten prøvemontere stolene nor du sa jeg kansje ikke klarte å se ut pga røra. Det gikk knallbra. Er ganske sikker på et mitt bur er "høyere" en tore sitt. Mitt ble jo 1cm høyere også nor jeg fikk på noen massive plater framme til feste i gulvet. Men uanz, buret blir sånn det er nå.
leif harald Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Men jeg skjønner ikke helt, hva er poenget med og lage buret så lavt? Bare slik at man kan se det når man åpner dørene? Er jo ikke tøft når buret bare er det, det er tøft når det har en mening med og være der.. Men, det er my opinion Buret stiver jo av en del også, ikke bare for kolisjon folk har det vel? Men for min del vil jeg ha en bil med mest mulig "gatebil" utsene så jeg gikk for bur pga stivelsen som blir i bilen og utsende. Og selfølgelig for kolisjon (noe som jeg håper ikke skjer)
leif harald Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 Buret mitt er trekt helt i taktrekket, er godt synlig utenfra alikavell..Røra som går fra hovudbøyle og fram er ikkje montert endå, men dei skal eg lage som att dei er utskubare.. dei vil gå helt i taktrekket dei og, og alikavell godt synlige... Jaok Men eg vil ha det sånn som eg har d, studert ein del bilder før eg begynte å sveisa det isammen får å si det sånn
leif harald Skrevet November 14, 2008 Forfatter Skrevet November 14, 2008 finne vinkel osv på røra som skal krysses prøvesitting og montering av stol, alt gikk som det skulle. helvites drittarbeid tilpassning på gang Skal ikke stå slik som dette, er bare prøvemontert ledninger Fester bak til 4 punkt seler
JAL_535i Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 jeg synes også tore sitt er høyere enn ditt, iallefall fremme med A-stolpen. Hvor handla du ringboltene med plater til? Skal skru ringbolter i baksetene i orginalskruehulla, men trenger på sidene av stolene.
leif harald Skrevet November 15, 2008 Forfatter Skrevet November 15, 2008 jeg synes også tore sitt er høyere enn ditt, iallefall fremme med A-stolpen. Hvor handla du ringboltene med plater til? Skal skru ringbolter i baksetene i orginalskruehulla, men trenger på sidene av stolene. Var bare noe jeg bestilte nor jeg bestilte fra gs en gang. Jeg hadde tenkt å ha dem i "ryggen" på benken bak. Men tror det blir litt svakt. Buret er litt lavere ramme med a stolpen ja, men hans skråer en del inn til hovedbøylen og derfor blir det lavere under taket bortover mot B stolpen. Menmen uanz så vil jeg ha det sånn somdet er nå
G-RACING Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Hvilke skiver bruker du bak? Beholder du 325 kalipterene bak? Hva kosta disse spindlene?
leif harald Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Hvilke skiver bruker du bak? Beholder du 325 kalipterene bak? Hva kosta disse spindlene? Jeg går for k-sport 330mm skiver forran og bak. Får å bygge om til 5 bolt trenger du spindel/nav 1200kr ca pr stk, m3/e36 lager 600 pr stk.
G-RACING Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Tøft! Får man godkjent disse? Kan jeg bruke orginale 325i bremser bak, bytte skive, lager og spindel til 5-bolts?
leif harald Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Tøft! Får man godkjent disse?Kan jeg bruke orginale 325i bremser bak, bytte skive, lager og spindel til 5-bolts? jeg har byttet til e30 m3 nav dvs 5 bolt. da må du også ha 5 bolt skiver, feks m3 skiver. Må også ha m3 calipter. Eller kjøpe K-sport sånn som jeg har gjort. De er ikke med tuv papirer nei.
SteffenM2 Skrevet November 17, 2008 Skrevet November 17, 2008 Det jeg også tenkte på er jo at mange som også fester det i taket, utifra hva jeg har forstått, først da, utifra hva den lille hjernen min klarer og produsere av iq, kan forstå at det blir en del stivere.. Men for all del, hjelper nok som det står nå også. Stå på videre!
leif harald Skrevet November 17, 2008 Forfatter Skrevet November 17, 2008 Det jeg også tenkte på er jo at mange som også fester det i taket, utifra hva jeg har forstått, først da, utifra hva den lille hjernen min klarer og produsere av iq, kan forstå at det blir en del stivere.. Men for all del, hjelper nok som det står nå også. Stå på videre! Takktakk. Ja det vil nokk bli litt stivere nor det står fast i taket også, men jeg får se hvor gjennomført jeg gjør det
leif harald Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Skjer litt nå for tiden også, men helst lite. Holderpå med sveising av buret. Har tatt ut alt av motor å driv-verk. M5025 ønskes kjøpt! Så har jeg netopp bestilt m3 bagasjeluke med m3 hengsler og powerflex foringer til traversen bak
leif harald Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Var og fikk nye dekk i dag på felgene, som står på bruksbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå