Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

ditt er en smule lavere... sammenligna med ett bilde jeg fant av tore sin på dataen... muligbildene lyger litt da, men ser slik ut.

men tore har til gjengjeld sinnsykt lave seter.. samboeren min klarte åvidt å se over rattet når hun kjørte den...

da satt hun nesten helt utpå kanten av setet.... hun hadde foresten med å trykke inn clutchen da :D da den er laget av...betong? :)

men det er da du som skal like utseende, så det blir nok bra...

Skal lage et bilde av mitt fra siden og tore sitt fra siden jeg, så kan dere se, måtte foresten prøvemontere stolene nor du sa jeg kansje ikke klarte å se ut pga røra. Det gikk knallbra. Er ganske sikker på et mitt bur er "høyere" en tore sitt. Mitt ble jo 1cm høyere også nor jeg fikk på noen massive plater framme til feste i gulvet. Men uanz, buret blir sånn det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke helt, hva er poenget med og lage buret så lavt? Bare slik at man kan se det når man åpner dørene?

Er jo ikke tøft når buret bare er det, det er tøft når det har en mening med og være der.. Men, det er my opinion :)

Buret stiver jo av en del også, ikke bare for kolisjon folk har det vel? Men for min del vil jeg ha en bil med mest mulig "gatebil" utsene så jeg gikk for bur pga stivelsen som blir i bilen og utsende. Og selfølgelig for kolisjon (noe som jeg håper ikke skjer) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buret mitt er trekt helt i taktrekket, er godt synlig utenfra alikavell..

Røra som går fra hovudbøyle og fram er ikkje montert endå, men dei skal eg lage som att dei er utskubare.. dei vil gå helt i taktrekket dei og, og alikavell godt synlige...

Jaok :) Men eg vil ha det sånn som eg har d, studert ein del bilder før eg begynte å sveisa det isammen får å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også tore sitt er høyere enn ditt, iallefall fremme med A-stolpen.

Hvor handla du ringboltene med plater til? Skal skru ringbolter i baksetene i orginalskruehulla, men trenger på sidene av stolene.

Var bare noe jeg bestilte nor jeg bestilte fra gs en gang. Jeg hadde tenkt å ha dem i "ryggen" på benken bak. Men tror det blir litt svakt.

Buret er litt lavere ramme med a stolpen ja, men hans skråer en del inn til hovedbøylen og derfor blir det lavere under taket bortover mot B stolpen. Menmen uanz så vil jeg ha det sånn somdet er nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Får man godkjent disse?

Kan jeg bruke orginale 325i bremser bak, bytte skive, lager og spindel til 5-bolts?

jeg har byttet til e30 m3 nav dvs 5 bolt. da må du også ha 5 bolt skiver, feks m3 skiver. Må også ha m3 calipter. Eller kjøpe K-sport sånn som jeg har gjort. De er ikke med tuv papirer nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også tenkte på er jo at mange som også fester det i taket, utifra hva jeg har forstått, først da, utifra hva den lille hjernen min klarer og produsere av iq, kan forstå at det blir en del stivere.. Men for all del, hjelper nok som det står nå også. :)

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg også tenkte på er jo at mange som også fester det i taket, utifra hva jeg har forstått, først da, utifra hva den lille hjernen min klarer og produsere av iq, kan forstå at det blir en del stivere.. Men for all del, hjelper nok som det står nå også. :)

Stå på videre!

Takktakk. Ja det vil nokk bli litt stivere nor det står fast i taket også, men jeg får se hvor gjennomført jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...