Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

ser virkelig bra ut:)

Men, må du ha luftmengdermåler på ?

Og hvorfor?

den går ikke sjikkelig uten luftmengdemåleren, men noen har den forran innsuget på trykkrøra. Men da kan du blåse den (ødelegge den) Så noen har den forran turboen sånn som jeg har. Har du datasprut trenger man ikke luftmengdemåleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du skal ikke ha data-sprut? ikke tilleggs-sprut engang?

vil en ikke ende opp med fjusking på høyere turtall da?

vet om en inne i sveio som bygger slik som du gjør..

bare monterer turbo på en ellers så orginal motor uten data-sprut eller tilleggs-sprut..

han får sinnsyk fjusking over 4000 omdr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du skal ikke ha data-sprut? ikke tilleggs-sprut engang?

vil en ikke ende opp med fjusking på høyere turtall da?

vet om en inne i sveio som bygger slik som du gjør..

bare monterer turbo på en ellers så orginal motor uten data-sprut eller tilleggs-sprut..

han får sinnsyk fjusking over 4000 omdr..

aa okda, så kjører vel han på bånngass trykk også? :lol: jeg skal bare få det til og funke å kjøre ut neste sesong så blir det ny motor me smidd innmat, datasprut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggsprut er vel ikke så avansert og få til? Når du først er igang med et så omfattende prosjekt.

Selger vel ferdig kit til et par lapper.. Evt har jeg sett noen som har koblet en trykkbryter til en ekstra dyse. Hørtes enkelt ut iallefall, hvordan det er å koble vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggsprut er vel ikke så avansert og få til? Når du først er igang med et så omfattende prosjekt.

Selger vel ferdig kit til et par lapper.. Evt har jeg sett noen som har koblet en trykkbryter til en ekstra dyse. Hørtes enkelt ut iallefall, hvordan det er å koble vet jeg ikke..

enklest av alt i hele værden er vell å montere en trykk-bryter under gasspedalen.. hehe.

....by the way.. tror ikke han kjører noe mer enn 04-05 i trykk.. så om du ikke skal ha mindre enn det, så vet jeg ikke..

kan jo hende det funker da, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilleggsprut er vel ikke så avansert og få til? Når du først er igang med et så omfattende prosjekt.

Selger vel ferdig kit til et par lapper.. Evt har jeg sett noen som har koblet en trykkbryter til en ekstra dyse. Hørtes enkelt ut iallefall, hvordan det er å koble vet jeg ikke..

enklest av alt i hele værden er vell å montere en trykk-bryter under gasspedalen.. hehe.

....by the way.. tror ikke han kjører noe mer enn 04-05 i trykk.. så om du ikke skal ha mindre enn det, så vet jeg ikke..

kan jo hende det funker da, for all del.

Vi får se hvordan det går, skal starte opp nor jeg får bilen hjem igjenn. Er ikke at jeg ikke vil ha datasprut, men det koste penger å for meg som er 18 år å går på skole å litt intekt så blir det en del med noen lapper her å noen lapper der. Men uanz, til neste år blir d skikkelige greier fårhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...