Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja takk for det! Var bra den m3en der!! Er ingenting jeg angrer mer på enn at jeg solgte den Håper jeg kan få kjøpt den tilbake en gang! Jaja, men nok om det Lykke til videre med bilen din.. følger alltid med på E30 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ja takk for det! Var bra den m3en der!! Er ingenting jeg angrer mer på enn at jeg solgte den Håper jeg kan få kjøpt den tilbake en gang! Jaja, men nok om det Lykke til videre med bilen din.. følger alltid med på E30 prosjekt ja, e30 m3 er drømmebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 EEE, JA. da var nye foringer montert i m3 3,2l bærearmne fremme. Dekket står faktisk ikke helt i senter enda, men eg gått nokk. Så kommer det en kjekk pakke i morgen med slanger, dump og div til motor rommet Bilder fra i dag: her kommer dumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 ser virkelig bra ut:) Men, må du ha luftmengdermåler på ? Og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ser virkelig bra ut:)Men, må du ha luftmengdermåler på ? Og hvorfor? den går ikke sjikkelig uten luftmengdemåleren, men noen har den forran innsuget på trykkrøra. Men da kan du blåse den (ødelegge den) Så noen har den forran turboen sånn som jeg har. Har du datasprut trenger man ikke luftmengdemåleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 tenkte meg det, slipper jeg da Har ikkje tenkt på datasprut du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 tenkte meg det, slipper jeg da Har ikkje tenkt på datasprut du da? jo, men ikke på denne motoren. Dette er "prøvekanin" me turbo siden jeg aldri har gjort det før. så blir det ny motor til neste vinter sikkert. m50b25,28 eller S50 motor med snurre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 så du skal ikke ha data-sprut? ikke tilleggs-sprut engang? vil en ikke ende opp med fjusking på høyere turtall da? vet om en inne i sveio som bygger slik som du gjør.. bare monterer turbo på en ellers så orginal motor uten data-sprut eller tilleggs-sprut.. han får sinnsyk fjusking over 4000 omdr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 så du skal ikke ha data-sprut? ikke tilleggs-sprut engang? vil en ikke ende opp med fjusking på høyere turtall da? vet om en inne i sveio som bygger slik som du gjør.. bare monterer turbo på en ellers så orginal motor uten data-sprut eller tilleggs-sprut.. han får sinnsyk fjusking over 4000 omdr.. aa okda, så kjører vel han på bånngass trykk også? jeg skal bare få det til og funke å kjøre ut neste sesong så blir det ny motor me smidd innmat, datasprut osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Tilleggsprut er vel ikke så avansert og få til? Når du først er igang med et så omfattende prosjekt. Selger vel ferdig kit til et par lapper.. Evt har jeg sett noen som har koblet en trykkbryter til en ekstra dyse. Hørtes enkelt ut iallefall, hvordan det er å koble vet jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Tilleggsprut er vel ikke så avansert og få til? Når du først er igang med et så omfattende prosjekt.Selger vel ferdig kit til et par lapper.. Evt har jeg sett noen som har koblet en trykkbryter til en ekstra dyse. Hørtes enkelt ut iallefall, hvordan det er å koble vet jeg ikke.. enklest av alt i hele værden er vell å montere en trykk-bryter under gasspedalen.. hehe. ....by the way.. tror ikke han kjører noe mer enn 04-05 i trykk.. så om du ikke skal ha mindre enn det, så vet jeg ikke.. kan jo hende det funker da, for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Tilleggsprut er vel ikke så avansert og få til? Når du først er igang med et så omfattende prosjekt.Selger vel ferdig kit til et par lapper.. Evt har jeg sett noen som har koblet en trykkbryter til en ekstra dyse. Hørtes enkelt ut iallefall, hvordan det er å koble vet jeg ikke.. enklest av alt i hele værden er vell å montere en trykk-bryter under gasspedalen.. hehe. ....by the way.. tror ikke han kjører noe mer enn 04-05 i trykk.. så om du ikke skal ha mindre enn det, så vet jeg ikke.. kan jo hende det funker da, for all del. Vi får se hvordan det går, skal starte opp nor jeg får bilen hjem igjenn. Er ikke at jeg ikke vil ha datasprut, men det koste penger å for meg som er 18 år å går på skole å litt intekt så blir det en del med noen lapper her å noen lapper der. Men uanz, til neste år blir d skikkelige greier fårhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sett i 535 dyser! Da funker det bra på 0,6-0,7bar. du brenner fort stempler med org 325 dyser altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sett i 535 dyser! Da funker det bra på 0,6-0,7bar. du brenner fort stempler med org 325 dyser altså. Er det bare å bytte ut dysene med 535 dyser? de passer rett på plass? å samme kontakten som skal stå på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sammen med en chip så burde vel dette gå bra Men den kommer vel gjerne til å få litt fet blanding på lave turtall/tomgang da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå