leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lever traversen inn til sandblåsing hos Sandve Sandblåseservice på sandve Tok 600 kr for å sandblåse og grunne en travers og 2 bærearmer for meg. Syns det var billig. Ellers ser det bra ut, blir nok knall til slutt Haha, nice. Hvor holder dem til? tror jeg også leverer den inn der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haraldsenracing Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 hehe ,, du bør sandblåse den taværsen og dei svingaramne du får av meg:P e litt belegg på di:P men trur di ska væra fint brukane om du sandblåse og lakke di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 hehe ,, du bør sandblåse den taværsen og dei svingaramne du får av meg:P e litt belegg på di:P men trur di ska væra fint brukane om du sandblåse og lakke di hehe, ja tvile ikje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lever traversen inn til sandblåsing hos Sandve Sandblåseservice på sandve Tok 600 kr for å sandblåse og grunne en travers og 2 bærearmer for meg. Syns det var billig. Ellers ser det bra ut, blir nok knall til slutt Det kunne du sagt før hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Kjøpt meg ny travers, det som skal gjøres med den nye er: - sandblåse, grunne og lakke - e30m3 nav - e30m3 hjullager - e30m3 bremseskjold - e30m3 bremseskiver - e30m3 bremsecalippere med klosser - powerflex foringer i travers - powerflex foringer i bærearmene - legge opp nye rør til bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 driver du med sparking av m3 skjermer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 driver du med sparking av m3 skjermer? Haha, ja.. neida, skrivefeil så orka jeg ikke å fikse på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lever traversen inn til sandblåsing hos Sandve Sandblåseservice på sandve Tok 600 kr for å sandblåse og grunne en travers og 2 bærearmer for meg. Syns det var billig. Ellers ser det bra ut, blir nok knall til slutt Haha, nice. Hvor holder dem til? tror jeg også leverer den inn der da Du spør hvor dem holder til selv om jeg skrev det 2 ganger i teksten ovenfor? haha, må lese bedre leifi Holder til nede ved kaien på 4272 Sandve. Du må snakke med de som jobber i hallene for å få god pris og at de tar det raskest mulig. De stenger kl. 15.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lever traversen inn til sandblåsing hos Sandve Sandblåseservice på sandve Tok 600 kr for å sandblåse og grunne en travers og 2 bærearmer for meg. Syns det var billig. Ellers ser det bra ut, blir nok knall til slutt Haha, nice. Hvor holder dem til? tror jeg også leverer den inn der da Du spør hvor dem holder til selv om jeg skrev det 2 ganger i teksten ovenfor? haha, må lese bedre leifi Holder til nede ved kaien på 4272 Sandve. Du må snakke med de som jobber i hallene for å få god pris og at de tar det raskest mulig. De stenger kl. 15.00 kos sko eg veta at Sandve Sandblåseservice på sandve va nere på kaien da hehe, men hadde eg tenkt mg litt om så va d jo ingen andre plasser det konne vert. Men faen alså. prøfte å få ut foringene i traversen i dag, det var jaggu ikke lett, steven du har vel ikke pressa liggende enda akslingene fra diffen henger også så gått fast i navet at det er rett før jeg gir opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sett fyr på dem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sett fyr på dem da Gummien har jeg fått ut, men er den stål foring/hylse tingen som gummien henger fast i som står fast enda. Tror jeg har løst problemet, tar den med til en kompiss en dag som har presse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Bare å ha en sprek skrutrekker og en hammer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sett fyr på dem da Gummien har jeg fått ut, men er den stål foring/hylse tingen som gummien henger fast i som står fast enda. Tror jeg har løst problemet, tar den med til en kompiss en dag som har presse. Kan du ikke skjære et spor i den da? Og banke den ut med hammer og meisel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sett fyr på dem da Gummien har jeg fått ut, men er den stål foring/hylse tingen som gummien henger fast i som står fast enda. Tror jeg har løst problemet, tar den med til en kompiss en dag som har presse. Kan du ikke skjære et spor i den da? Og banke den ut med hammer og meisel? prøfte å skjære spor i den, men kom ikke til inni der. Men stikksag kom jeg ikke på Prøve det i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lever traversen inn til sandblåsing hos Sandve Sandblåseservice på sandve Tok 600 kr for å sandblåse og grunne en travers og 2 bærearmer for meg. Syns det var billig. Ellers ser det bra ut, blir nok knall til slutt Haha, nice. Hvor holder dem til? tror jeg også leverer den inn der da Du spør hvor dem holder til selv om jeg skrev det 2 ganger i teksten ovenfor? haha, må lese bedre leifi Holder til nede ved kaien på 4272 Sandve. Du må snakke med de som jobber i hallene for å få god pris og at de tar det raskest mulig. De stenger kl. 15.00 kos sko eg veta at Sandve Sandblåseservice på sandve va nere på kaien da hehe, men hadde eg tenkt mg litt om så va d jo ingen andre plasser det konne vert. Men faen alså. prøfte å få ut foringene i traversen i dag, det var jaggu ikke lett, steven du har vel ikke pressa liggende enda akslingene fra diffen henger også så gått fast i navet at det er rett før jeg gir opp Kan alltids fikse presse igjen jeg:) Tar ca 10 sek å presse ut en foring med den etter du har varma stålet rundt litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå