heltn Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 ser mann det, gromme bremser du har spandert Men, k-sport er vel kjent for og knekke fort? Eller var det noen andre kanskje? Uansett, rått blir dette hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 ser mann det, gromme bremser du har spandert Men, k-sport er vel kjent for og knekke fort? Eller var det noen andre kanskje? Uansett, rått blir dette hvertfall Brembo som er kjent for og knekke så jeg vet hvertfall. men så skal ikke jeg kjøre sånn som de store gutta heller da Nor orginalbremsene holder så holder jafall k-sport for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Var sikkert brembo;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Slenger inn et bilde fra i dag. har plastret og tilpasset bakfangeren i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Har frontleppa knekt? Kjipt isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Har frontleppa knekt? Kjipt isåfall.. ja, men er fiksa nå. Fiksa den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Slenger inn et bilde fra i dag. har plastret og tilpasset bakfangeren i dag Vil si og påstå at det er frontfangeren du har fiksa og lappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Slenger inn et bilde fra i dag. har plastret og tilpasset bakfangeren i dag Vil si og påstå at det er frontfangeren du har fiksa og lappa Hva? jeg har fiksa frontleppa ja, ikke fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Noen som vet hvilke bremsesjold jeg kan bruke med 330mm skiver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Foran bruker jeg org e30 m3 iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Foran bruker jeg org e30 m3 iallefall.. Ok, får se hva jeg finner på da bak. Demonterte den "nye" traversen i dag. Tok ut trversforinger, tok ut nav å lager på den ene bærearmen Så håper m3 nava og lagrene kommer snart så jeg kan få montere dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Da var jeg netopp i posten å henta litt deler, skal bort igjenn for 2 pakker til som venter 3 pakker i dag, fikk brev om jeg slapp militere, det er helg. kan det blir bedre? \:D/ Legger ved litt bilder jeg. http://s142.photobucket.com/albums/r100 ... 1892-1.jpg måtte bare ha det med Næmen, drikker du sprit mens du jobber? FyFy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Da var jeg netopp i posten å henta litt deler, skal bort igjenn for 2 pakker til som venter 3 pakker i dag, fikk brev om jeg slapp militere, det er helg. kan det blir bedre? \:D/ Legger ved litt bilder jeg. http://s142.photobucket.com/albums/r100 ... ction=view¤t=IMG_1892-1.jpg Næmen, drikker du sprit mens du jobber? FyFy. Sprite ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Noen som har kjennskap til pedersen racing? Har bestilt bur derfra så lurte jeg på hvordan "passformen" osv er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 BEstillt derfra jeg også, men vet ikke åssen passform er.. Hehe, halvbur eller helbur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå