Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Er sånn litet skilt lov da? Hehe

kjøpt deg 318is? Få opp bilder da!"!

hehe, nei tror ikke det er lov. men har det orginale liggende baki så bytter jeg om det blir noe trøbbel.

ja har kjøpt meg en 318is i dag, e30en blir jo ikke ferdig så :? skal hente bilen i morgen så har ikke fått tatt noen bilder enda. men her er noen fra tiligere eiger:

1923814-bilde4-img_08376.jpg

1923814-bilde1-img_0578.jpg

di hjula er feeeeete... mener å huske det var en fet vinge på den å??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn litet skilt lov da? Hehe

kjøpt deg 318is? Få opp bilder da!"!

hehe, nei tror ikke det er lov. men har det orginale liggende baki så bytter jeg om det blir noe trøbbel.

ja har kjøpt meg en 318is i dag, e30en blir jo ikke ferdig så :? skal hente bilen i morgen så har ikke fått tatt noen bilder enda. men her er noen fra tiligere eiger:

1923814-bilde4-img_08376.jpg

1923814-bilde1-img_0578.jpg

di hjula er feeeeete... mener å huske det var en fet vinge på den å??

stemmer det, vinga står på. carbon vinge med carbon flaps, flapsen ska over på e30en nor den er klar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var litt mer småting bestilt.

Produkter

------------------------------------------------------

1 x Oljetrykk måler sort 52mm (IA-002140) = 398.00NOK inkl. MVA

1 x Turbotrykk måler sort 52mm (IA-002110) = 398.00NOK inkl. MVA

1 x Mutter-Klemme 60-63mm Passer 2,0" (51mm) slanger (TK-001020) = 49.00NOK inkl. MVA

1 x Reductor 90Grader 2,0"(51mm) - 3,0"(77mm) (SS-902030) = 249.00NOK inkl. MVA

1 x Reductor 90Grader 2,5"(63mm) - 3,0"(77mm) (SS-902530) = 249.00NOK inkl. MVA

1 x Instrumentholder 3hull 52mm sort plast for A-stolpen (IA-003090) = 199.00NOK inkl. MVA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update av det som skjedde før helga.

fikk på plass slangen til oljekjøling til turboen

IMG_0033.jpg

kjøpte litt rør for å teste om bilen går som den skal å at det er tett mellom grenerør og toppen.

IMG_0031.jpg

fått sveist downpipe og montert den på eksoshuset

IMG_0041-1.jpg

eksosen under bilen

IMG_0032.jpg

begynner og ligne noe nå

IMG_0034.jpg

såvitt begynt å montere litt rør til intercoolere.

IMG_0039.jpg

Komentarer og tips, takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var delene jeg har bestilt hos runehansenmotorsport for 4 månder avbestilt, grunnen er at jeg har fått taki bakskjermer, front og bakfanger.

Men om noen har en m3 bagasjeluke eller c stolpe de skal selge så si ifra :D

Jeg har aldri holt på med glassfiberskjermer før så kom med tips om du sitter på noe smart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tak i deler i glassfiber? Fra hvor? Skal ha front og bakfanger i glassfiber..

Kjøp Araldite 2 komponent lim og masse selvborrende skuer.. Hehe

Legg til effemann(A)hotmail.com på msn, så kan jeg forklare deg hvordan du montere glassfiber..

Kjøpte alt på koed, dem hadde noe nytt liggende fra glassfiberkita de solgte før, som lå på brukte deler. var ganske vanskelig og finne dem :D

hehe, planen er å ikke bruke skruer eller poppnagler. prøve å lime dem på åsså etterpå sparkle med glassfibersparkel, glassfibersparkelen er veldig stark så det skal vist gå bra :D

men selg meg m3 bagasjeluka di du, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du tak i deler i glassfiber? Fra hvor? Skal ha front og bakfanger i glassfiber..

Kjøp Araldite 2 komponent lim og masse selvborrende skuer.. Hehe

Legg til effemann(A)hotmail.com på msn, så kan jeg forklare deg hvordan du montere glassfiber..

Kjøpte alt på koed, dem hadde noe nytt liggende fra glassfiberkita de solgte før, som lå på brukte deler. var ganske vanskelig og finne dem :D

hehe, planen er å ikke bruke skruer eller poppnagler. prøve å lime dem på åsså etterpå sparkle med glassfibersparkel, glassfibersparkelen er veldig stark så det skal vist gå bra :D

men selg meg m3 bagasjeluka di du, hehe :D

Neinei, først tar du på masse Araldite (BRA, sterkt og fast lim) så skrur du masse selvborrenes skruer. Når dette har tørka skrur du ut alle skruene. SÅNN, da er det klart til å sparkles..

Hehe, tror ikke det du :lol:

Godkjente deg på MSN til morran også. Kan ta resten der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...