Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

ka har du lagt bag der?? :D

Dansegulv, neida :D Skal sette opp en plate i ryggen på "benken" også så det blir litt finere. så skal det trekkes om i samme stoff som gulvet. er bare får å få det litt penere. Så skal jeg ha en forsterker liggende der er ingen annen grunn egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nå at felgene ikke passer? Var det jeg sa fra starten av det. Har du sett at de ikke tar borti bærebrua bak med innerkanten eller?

De tar ikke borti nei, å jeg skal bruke dem :)

Så du ser virkeli ikke at viss du fjærer nok så slår du skjermen i kanten på felgen!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nå at felgene ikke passer? Var det jeg sa fra starten av det. Har du sett at de ikke tar borti bærebrua bak med innerkanten eller?

De tar ikke borti nei, å jeg skal bruke dem :)

Så du ser virkeli ikke at viss du fjærer nok så slår du skjermen i kanten på felgen!??

Først skriver du at de ikke passer på grunn av bærebroa bak.. deretter at de slår i skjermen? Eller misforstår jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_1985-1.jpg

Jeg har lyst å se film mens du setter deg inn i bilen :lol:

Kult prosjekt :D Likte løsningen med baksetet. Blir nok bra med tepper i bilen, syntes ikke racing-looken uten noe interiør ser så bra ut.. :?

Hehe, ja det blir ikke bare å bare, det røret forran stolen der er ikke sveist fast da, det blir sveist med skrukoblinger sånn at jeg kan ta det av og på.

Bare å bruke ideen det :) "kopierte" den selv av en bil på automobile.de :lol:

Har ikke TOREBMW skinnbenk bak da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nå at felgene ikke passer? Var det jeg sa fra starten av det. Har du sett at de ikke tar borti bærebrua bak med innerkanten eller?

De tar ikke borti nei, å jeg skal bruke dem :)

Så du ser virkeli ikke at viss du fjærer nok så slår du skjermen i kanten på felgen!??

Jo men det har vel ingenting med bærebrua bak og gjøre. Bestem deg da. Åja felgen/dekket kan ta borti kanten på skjermen, derfor jeg bruker coilovers som er stift som F for de IKKE skal ta nedi. Så felgene er fult brukende. med k-sport bremser. Hadde jeg ikke hatt de på så hadde felgen komt enda lenger inn under skjermen, da hadde kansje felgkanten tatt i bærearmen bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nå at felgene ikke passer? Var det jeg sa fra starten av det. Har du sett at de ikke tar borti bærebrua bak med innerkanten eller?

De tar ikke borti nei, å jeg skal bruke dem :)

Så du ser virkeli ikke at viss du fjærer nok så slår du skjermen i kanten på felgen!??

Jo men det har vel ingenting med bærebrua bak og gjøre. Bestem deg da. Åja felgen/dekket kan ta borti kanten på skjermen, derfor jeg bruker coilovers som er stift som F for de IKKE skal ta nedi. Så felgene er fult brukende. med k-sport bremser. Hadde jeg ikke hatt de på så hadde felgen komt enda lenger inn under skjermen, da hadde kansje felgkanten tatt i bærearmen bak.

Når jeg hadde de på min M3 så var innerkanten i bærebroa og kanten på felgen utforbi skjermen! Du har spaca de ut pga K-sport bremser da eller??

Uansett hvor stivt coiloversett du har så kan fortsatt hjulet gå oppi skjermen. Eneste du sitter igjen med er jo at du må ha bilen høy nok til at det ikke kan slå nedi. Poenget er vel at bilen skal være lav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det blir ikke bare å bare, det røret forran stolen der er ikke sveist fast da, det blir sveist med skrukoblinger sånn at jeg kan ta det av og på.

Bare å bruke ideen det :) "kopierte" den selv av en bil på automobile.de :lol:

Har ikke TOREBMW skinnbenk bak da?

Tore har jo hel-bur og de største recarostolene uten vippefunksjon. så han har nok ikke skinnbenk.

Han bytta ut siderutene bak som kunne åpne seg til faste pga han kom seg ikke bak for å åpne og lukke dem. Det var så vidt jeg klarte å skvise meg mellom stolene å åpne dem da vi skulle bytte dem. :)

Tror mye av idè`en e dine kommer fra Tore sin bil, og kanskje tillogmed litt fra vår også :roll: menmen det er jo ikke akuratt copy-right på bilene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...