Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Er vel bare jeg som er gammeldags nå, men hadde det vært meg.... JEG ville ha hatt oppstart på motor med orginalt ledningsnett først og fremst - og sett at den fungerte som den skulle der. SÅ heller satt i datasprut. Og hvorfor sette i datasprut når motor er uten turbo (iallefall foreløpig) og dessuten står for salg...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som noe jeg kunne gjort :) leser hele greia jeg :)..

Han har egentligt vært litt lei bilen og vurdere salg fordi han ikke har fått den til sk ikkelig, men nå har den blitt lakka å får montert litt deler så ser man att det går seg til og får mer motivasjon så da kjøper han datasprut for å få det til å funkere , planen hans er sikkert turbo også når alt kommer til alt :).

mvh andré

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen er vel først og fremst at Leif sleit litt med ledningsnettet, og få dette til å fungere skikkelig. Men når han seinare skal ha turbo så kan han nå like godt gå for datasprut og iallefall når han får karen til å lage ledningsnettet for seg.

Blir knall bra Leif ;) Den rumpa var snygg!!

Edit: Andree var visst før meg han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg mener det er greiest å vite at motor fungerer skikkelig, FØR en begynner med mer komplekse ting som datasprut. Kunne ikke denne karen ha fikset opp i det orginale nettet for han først da? Er jo ingen tryllekunst, det vet jeg - for jeg har koplet opp flere M50 i E30 selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedi: Bare du som er gammeldags ;), det orginale nettet hadde en god del grilla ledninger pga han hadde kobla hovedjordinga i lag med pluss kabelen. Pluss han har planer om turbo en gang i fremtiden er nok det som er hovedgrunen.

hadde ein følelse av at det var du som var her og loddet ja:) bra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at dette ser JÆVLIG bra ut!! =D

Å med tanke på at du er 18år å kanskje dette er bil nummer 2 eller 3 eller noe så blir jo dette VELDIG bra :P

Bilen var ikke akkurat lekker på side 1 ;)

Gleder meg til å se skikkelig bilder av denne nede på bakken med felger osv på =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem med at kjøpe Autronic då?

Hans valg om han kjøper nytt ledningsnett eller datasprut. Om det er billigest eller ei så er det han som står for valga :)

Stemmer Marius, fatter ikke hva som er vits med å hakke ned på alt. Få ferdig deres egen bil heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem med at kjøpe Autronic då?

Hans valg om han kjøper nytt ledningsnett eller datasprut. Om det er billigest eller ei så er det han som står for valga :)

Stemmer Marius, fatter ikke hva som er vits med å hakke ned på alt. Få ferdig deres egen bil heller..

Jepp skal det. Går ikke så fort, må jobbe for pengene også innimellom.

Jeg som betaler alt vettu siden det er min bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...