bård Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hva er nok da? Ville aldri solgt bilen med engang etter alt arbeidet, må jo få brukt den litt i sommer:) Men kjenner til problemet, for min del er det byggingen som er mest spennende:)
Thunegutt Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Hallo...!! kan jo ikkje selga bimmer`n nå!!! :s Kjørte faktisk forbi vea idag og så du stå og mekka i d "litla" lokale hehe
leif harald Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Hallo...!! kan jo ikkje selga bimmer`n nå!!! :sKjørte faktisk forbi vea idag og så du stå og mekka i d "litla" lokale hehe hehe, må ta turen innom og hilse på da Men ja, mekker nå får harde live får å bli ferdig. tok en testtur idag også og klarte å kjøre over iphonen
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 eeehm.. hvor mange iphoner har du tatt knekken på nå egentligt? hvordan virket bilen?
leif harald Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 eeehm.. hvor mange iphoner har du tatt knekken på nå egentligt? hvordan virket bilen? hehe si det, 1 på gatebil i fjord, en som ble stjålen i kopervik, en datt jeg på sjøen i båtfestivalen med, en dagg i mellom døra på bilen mens jeg slenkte den igjenn å en ble overkjørt i går Ehm, bilen bråkersåpass at jeg liksom ikke har prøft å dratt den på turtallet men den starter og går hvertfall
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 rekner med at jeg hører her hjemme at du er ute å prøvekjører da
leif harald Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 rekner med at jeg hører her hjemme at du er ute å prøvekjører da hehe, skal ikke så mye til og høre det, faen for et bråk 3" eksos me kun ei tomme endepotta
RoaldJ Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 haha.. tror kansje du må innom Bilextra/mekonomen/biltema å handle ei potte å to gitt.. hverfall om du skal ut på langtur.. det kan jeg anbefale på det sterkeste. kjørte til sverige med min gamle Galant med rake 2" røyr å japseloff.. heilt jævligt! kommer ALDRI til å gjøre det igjen.
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 Hva er minimumsprisen på den e30'n din?? Veldig interessert i den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå