leif harald Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Er det fjærer til e30 du har montert på e36 fjærbeinet?Iallefall, ikke vurdert nye e36 dempere da? Demperen er jo komplett med fjærbeinet. De såg bare ikke ut til å være helt "top notch" akkurat Oljesvetting på den ene der? Men men, fortsatt kult prosjekt Litt misunnelig på et slikt prosjekt igrunn.. ja de demperene er ikke helt 100% men fikk det så billig + at jeg hadde lust å se hvordan det ble, å det funket så da går jeg for den løsningen. har disse på fåreløbig å får taki nye bak og framme nor bilen begynner og kommer seg. Men ja kjekt prosjekt, men det er stoppet opp litt nå dvs blir lite bestilling av deler osv frammover pga jeg har begynt på skole og har null intek bare masse utgifter med bensin til skolen osv. Hva må til for å bytta bak, nav, bremseskive å calipper? eller må det mar en bare det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Har du skiver bak? Da holder det vel å bytte nav og skiver? Usikker på hvordan det er med dim på skiver og calipere på m3 vs 325. Du kan jo gjerne spørre Rogern.. Var i hans tråd jeg snappet opp denne infoen. Virket plutselig å enkelt å bytte til 5bolts på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Hvis du har skivebremser orginalt bak på bilen din å skal ha 5-bolt så kjøper du bare lager å nav til e30 m3. det er "bolt on"...tror du muligens kan bruke skiver å calipere fra e30 m3 også men dette er jeg ikke 100% sikker på...ring SS Performance å hør med de...de veit hva de snakker om:) Jeg ringer alltid til de når jeg lurer på noe ang prosjektet mitt:) det er foresten ganske likt ditt:) med evo-kit fra rune hansen da.... Følger foresten jevnlig med på prosjektet ditt:) dette blir nok bra skal du se...stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 må bærearmer fra 3.2 litern ja, og eksentriske bærearmsforinger for og få hjulet i rektig posisjon. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 blir bra det der da tror mille felgene passer fint på e30/m3. har sett en annen m3 med samme felger, kan se om jeg finner tak i et bilde av den. edit: bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 blir bra det der da tror mille felgene passer fint på e30/m3. har sett en annen m3 med samme felger, kan se om jeg finner tak i et bilde av den.edit: bildet. nice, såg ganske strøken ut den der. Felgene såg greie ut de ja MEN, bak kan jeg bare bytte til e30m3 nav har jeg hørt, kan jeg bruke et e36 nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Hvis du har skivebremser orginalt bak på bilen din å skal ha 5-bolt så kjøper du bare lager å nav til e30 m3. det er "bolt on"...tror du muligens kan bruke skiver å calipere fra e30 m3 også men dette er jeg ikke 100% sikker på...ring SS Performance å hør med de...de veit hva de snakker om:) Jeg ringer alltid til de når jeg lurer på noe ang prosjektet mitt:) det er foresten ganske likt ditt:) med evo-kit fra rune hansen da....Følger foresten jevnlig med på prosjektet ditt:) dette blir nok bra skal du se...stå på takktakk, kjekt noen følger med Men ja, håper den blir bra til slutt Det største som gjenstår er vel og sandblåse alt (motorrom og div understell), så kan jeg begynne om montere motor osv også Noen som har e36 m3 3,2 bærearmer framme til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Likt kamera så meg, akkurat kjøpt nye instrument som deg, hmm hmm. hehe. Alltid kjekt med store pakker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Likt kamera så meg, akkurat kjøpt nye instrument som deg, hmm hmm.hehe. Alltid kjekt med store pakker likt kamera? det jeg tar bilder av bilen med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 der du tok i speilet, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 der du tok i speilet, hehe aaa, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 31, 2008 Forfatter Share Skrevet August 31, 2008 Liten update fra dagens å gårsdgens økt på verkste. -sandblåst innsug og litt av fronten/motorrommet -grunnet og lakket innsuget og fronten/motorrmmt -begynt og sannblåst motorrom -begynt og montere litt mer på motoen -rydda verkste Bilder: rydda litt Motoren begynner også og kommer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 1, 2008 Forfatter Share Skrevet September 1, 2008 Det som gjennstår utvendig som skal kjøpes inn får å få den klar til sommeren 09 er: - m3 baknav, samt m3hjullger - m3 3.2 bærearmer foran - foringer under hele bilen, trenger egentlig bare i traversn bak - m3 bagasjeluka - m3 c stolpen - bakrute - m3 frontleppe - litt lister runtom på bilen - baklykter - Lakke bilen Det som mangler før motoren er klar: - båre hull i bånnpanna til returen fra turboen - Montere alt småting det som skal gjøres til sommern 2010 er: - bytte til en heftig motor med eller uten turbo, ikke sikker - bytte til stooore og gode bremser, 5x120 - bytte til noe bra dempere, coilivers sikkert - få i noen nye stoler - +++++++++++ Si ifra om du har noe av det jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Gjort litt de siste dagene også, holder på hver dag Onsdag: I dag har jeg tatt litt mer rust, og grunnet med Rustkiller. De narmeste dagene skal jeg prøve å få ner understellet framme trur jeg å få slipt ned og grunnet understellet samt hjulbuene. Bilder sier mer en tusen ord. Før Etter, nesten ferdig Før Etter Torsdag: han som skal lakke bilen og hjelpe meg med skjerene var innom en tur ål en plan over skjermene bak. De skal limes på med karosorilim som er gokjent lim til bil. kan lime fast tak på biler osv. Den er like sterk som en sveis. Kommer med litt mer info nor jeg begynner på skjermene. Litt bilder: e36 fjørbein. 5x120 boltsirkel 2 timer etter plasser det har vert rust. ferdig grunna begynner og bli tomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Begynner å blir veldig bra dette leif harald! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå