wagon Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Nice ride;) Prisen vært litt lavere skulle jeg vurdert den fort som snus! Vet du hva det koster å få inn setene ?
ost_ost_89 Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Denne kommer til å gå fort! Ellers så er jeg interessert;) Innbytte i min?
Daniel07 Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Du er helt rett der ost ost. Den går nok kjapt. Du som eier bilen får plinge på da om "all else fails.." Det var jeg som sendte deg en mld..
Recommended Posts