Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nice ride;)

Prisen vært litt lavere skulle jeg vurdert den fort som snus!

Vet du hva det koster å få inn setene ?

Posted

Du er helt rett der ost ost. Den går nok kjapt. Du som eier bilen får plinge på da om "all else fails.." :wink: Det var jeg som sendte deg en mld..

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...