336mik Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Hvorfor heter det gang-og SYKKEL sti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 er seff dumt med rattfyll. men hva med lukka bane, som mange andre sporter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Der sier du noe Dantheman. Uansett,fyllekjøring kan ikke forsvares på noen som helst måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 det er jeg helt enig i;) men fortsatt står jeg på det med lukka bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Jeg har aldri sagt de fortjente det, men jeg sier: sånn kan det gå, og jeg må få lov til å ikke like sykklister og deres handlinger i trafikken. PUNKTUM. Fyllekjøringen kan selfølgelig ikke unnskyldes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 enig med deg jeg olezz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 å herregud!! tragisk xD 336Mik: Vi har gang-og sykkelsti, og så har vi fortau. Hvor syklister kun kan sykle om de ikke er til hinder for noen.. Sykkelritt på lukka bane? "jiha".. Det ville blitt landeveissykling det...Vi har en idrett som heter banesykling allerede, men det er noe helt annet enn nevnte landeveissykling, som ikke passer til bane på noe som helst vis, annet enn evt en showetappe innenfor et ritt (som avslutningsetappen på Champs Elysse i Tour de France). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Noen av de som har postet i denne tråden bidrar dessverre til å opprettholde inntrykket av BMW-eiere som egoistiske sjåfører. Håper dere ikke holder til i Fetsund/Lillestrøm/Aurskog-området, for jeg vil gjerne leve litt lenger enn til min neste sykkeltur. Enkelte ganger gjør man lurest i å ikke si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 bmw-eiere kan være litt egoistiske i trafikken. For min del nekter jeg ikke for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 å herregud!! tragisk xD336Mik: Vi har gang-og sykkelsti, og så har vi fortau. Hvor syklister kun kan sykle om de ikke er til hinder for noen.. Sykkelritt på lukka bane? "jiha".. Det ville blitt landeveissykling det...Vi har en idrett som heter banesykling allerede, men det er noe helt annet enn nevnte landeveissykling, som ikke passer til bane på noe som helst vis, annet enn evt en showetappe innenfor et ritt (som avslutningsetappen på Champs Elysse i Tour de France). Og gud vet hvor ofte det sykles midt i veien,gjerne 3 i bredden,der det er gang- og sykkelsti. Og sykkelritt på lukket bane??? Hvorfor kan ikke dem ha samme vilkår som oss billister? Jeg må dra på ei bane hvis jeg skal kunne utøve min "sport". Det værste er faen meg at jeg ser de jævla sykklene der det er motorvei klasse b også,og der står det til og med skilt at det er forbudt for gående og sykklende.Dette er garantert de samme tullingene som har vondt av at jeg kjører forbi dem,fordi dem ikke klarer å holde fartgrensa en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Noen av de som har postet i denne tråden bidrar dessverre til å opprettholde inntrykket av BMW-eiere som egoistiske sjåfører. Håper dere ikke holder til i Fetsund/Lillestrøm/Aurskog-området, for jeg vil gjerne leve litt lenger enn til min neste sykkeltur.Enkelte ganger gjør man lurest i å ikke si noe. Så du tror at du dør hvis jeg er i det området neste gang du sykkler? Som du selv sier,lurest å ikke si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Som om jeg skulle sagt det selv. Greit nok at den hendelsen her var litt spesiell med tanke på fyllekjøring, men sånn generelt er det som 336mik sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Sykler man til høyre nærme veikanten på riktig side (der det ikke er tilgjengelig fortau på siden) har man alle forutsetninger for å overleve sykkelturen. Sykler man midt i veien derimot, da tøyer man strikken. Iallefall på svingete veier. Det samme gjelder andre veien, mot bilSINKER i trafikken. De er ofte beskyttet av et karosseri rundt seg, det er ikke syklister. Men nå har vel denne tråden sporet ganske av... Fyllekjøring (og dop) kan ikke forsvares på noen måte, det må være konklusjonen.. Ut fra bildet kan det se ut som folka i politibilen der nede får en intern gjennomgang.. jeg tenker iallefall mitt da jeg ser bilen smadre inn i mengden med politibilen i motsatt fil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hvorfor ikke landeveissykling på bane? Blant annet fordi det er lov å sykle på vei (untatt eks klasse B motorvei), VERTFALL der det ikke er gang og sykkelsti. Syklister som ikke bruker denne irriterer jeg meg også, som tidligere nevnt, over. Også fordi landeveissykling er nettopp det og ikke banesykling. Handler jo også om naturopplevelser og blablabla... Men dette er jo en avsporing, som oddis sier, uansett. Har for lengst utrykket enighet om oddis sin konklusjon. Det at syklister ikke skal kunne bruke sin rett til å sykle til jobb om morningen er jo absurd..Med sterke kunnskaper rent fysiologisk sett om det norske folks helse, så burde det bare vært mange flere av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå